Kuinka helposti nuori yh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jhj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jhj

Vieras
löytää itselleen uuden seurustelu kumppanin, jos ikää esim alle 25v? onko kenelläkään kokemusta.
Ja mistä olette löytäneet? Ja kiinnostuuko ylipäätään kukaan nuori mies naisesta, jolla on jo lapsi?
Kiinnostaa aihe ihan muuten vaan, itse olen onnellisessa parisuhteessa.
Saa toki vanhempanakin kuin 25v uuden miehen löytäneet vastailla :)

Vielä koulussa ollessamme (oltiin jotain parikymppisiä) oli yleinen vitsinaihe, jos joku seurusteli yh:n kanssa, että "Siinä Pekka menee taas sen koeponnistetun kanssa". Eli aika harvat halusivat sellaista palloa jalkaan, jossa samassa paketissa tuli lapsi valmiiksi mukana.

Mutta varmasti on niitä aikuisempiakin ihmisiä olemassa, ettei sen puoleen.

erosin ex:stä 2004 ollessani 20v. vuos sen jälkeen tavattiin nykyisen kanssa. sillon mulla oli 2 lasta. sen jälkeen ollaan menty naimisiin ja meillä on 2 yhteistä lastakin. ikää nyt 25v. :)

Mulla on eronneita tuttuja 22-34v..
Vientiä riittää jonoksi asti mut se onkin sitten eri asia minkä tasoista.

Suhteen aloittaminen on myös vaikeaa koska pitää olla aika varma ennenkuin edes tutustuttaa lapsia uuteen seurustelukumppaniin jne. Pitää säästää lasten tunteita (kiintyy -> menettää ) ja joutuu miettimään joten punnitsemaan ihan eri lailla.

Moni uusi kumppani on myös valmis sitoutumaan parisuhteeseen muttei yh:n perhe-elämään.

Jokainen 3v sisällä eronneista ystävistäni (5kpl) ovat yhä yksin monen seurusteluyrityksen jäljiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitääkö yh:lle olla isompi varustus vai riittääkö enää normaalimittainen?

Käytännössä ei ainakaan sen vuoksi yh olisi jotenkin "kuluneempi" (mihin varmaan viittaat) mutta moni nostaa rimaa aika korkealle epäonnistuneiden miessuhteiden jälkeen ;)

Mä olen ollut keväästä asti sinkku.
Vielä en seurustele, mutta tapailen.
Lähinnä tuntuu, että niitä miehiä ois tungokseksi asti, ei ainakaan pelkoa että ilman jäis :D Eri asia on, kuka mulle mahtaa kelvata :)

varmasti kun se oikea löytyy lapset ei ole este.
Mutta monia miehiä varmasti heti paketissa tulevat lapset ei kiinnosta. Itse erosin n 22 v ja monta oli kiinnostunut,mutta kuka oli valmis kunnon suhteeseen. Ensimmäine suuri ihastus eron jälkeen kariutui yllättäen ½ v seurustelun jälkeen eroon koska mies halusi aloittaa puhtaalta pöydältä. Hän tiesi alusta asti lapsestani.
24v aloitin pitemmän suhteen joka päätyi 4 v sen jälkeen. sitten löysin elämäni miehen ja meillä on 4 yhteistä lasta plus 1 edellisestä liitostani.

Yhteistyössä