V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:www.mol.fi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:No en mitenkään! Menkööt töihin niin kuin muut.
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:www.mol.fi![]()
Haistappa sanonko mitä; oletko ajatellut että on opiskelijoitaki olemassa?
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:No en mitenkään ellei erikseen pyydä.Musta olis noloa jos joku tulis tyyliin ruokakassin kans kylään.."teillä kun ei tuota rahaa ole" :/
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mistäs mä tiedän toisten varallisuukista?Kai jokainen aikuinen kustantaa oman elämisensä ihan itse.
Alkuperäinen kirjoittaja alottaja:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:No en mitenkään ellei erikseen pyydä.Musta olis noloa jos joku tulis tyyliin ruokakassin kans kylään.."teillä kun ei tuota rahaa ole" :/
Tätähän se nykyään on! No itse vein ystävälleni ihan pyytämättä, koska kukaan ei varmasti kehtaa pyytää, mutta niitä lähimmäisiään voi katsoa vähän tarkemmin.. Monilla saattaa olla vaikeuksia elämässä ja jopa se työ, mutta se ei ole ongelmanratkasu kaikkeen.
Ystäväni oli tippa silmissä ja sano ettei kukaan ole koskaan tällasta tehnyt; että ei lie yleistä se lähimmäisten auttaminen