Kuinka aikaisin raskauspahoinvointi alkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olisiko meille tulossa vauva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
mul alko rv6+
ja tiesin kyllä jo ennen testiä että raskaana ollaan, oli semmosta kohdun repäisykipua jo.

http://koti.mbnet.fi/hhavi/srk/nuoret/arkisto.htm

Voi vitsi, mulla on kans ollut noita repäisykipuja kylkeä kääntäessä, eikä ole koskaan ollut muuten kun raskaana...

Onkohan meillekin vauva tulossa...

mulla ei ole viel alkanu pahoinvointi ja neuvolan mukaan olen rv5+1.. mut ultrassa varmaan tuokin muuttuu aika kivasti. rintaa särki yx yö, siis koko yön. kauhea vessahätä koko ajan ja tajuton nälkä tunnin välein.. mielialan muutoksia. itken vähän väliä, vaikka ei olis syytäkään. tänään kävin lenkillä ja koko lenkin ajan mahaan sattui ihan älyttömästi. piti välillä pysähtyä että kipu lakkasi mut sit kun taas jatkoi niin se kipu yltyi

Onkohan jossain olemassa laskuria josta näkisi raskauden keston?

Kun jos olen raskaana, on se todellakin ihan ihan alussa. Mutta kauhea kuvotus ja oikealta puolelta massua nipistää... En oikein usko, että olisin, mutta mistäs tietää:)

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Onkohan jossain olemassa laskuria josta näkisi raskauden keston?

Kun jos olen raskaana, on se todellakin ihan ihan alussa. Mutta kauhea kuvotus ja oikealta puolelta massua nipistää... En oikein usko, että olisin, mutta mistäs tietää:)

vauvalehden sivuilta

Eli ei tämä kuvotus voi "siitä" johtua:) Olisin vasta viikolla 3. Ihmetyttää vaan tuo hemmetin nipistely, kun ovulaatiokipuakaan se ei ole...

Ehkä mie vaan jännitän ja kuvittelen!!!!

Ennen kun olen tehnyt testiä niin on kummallakin kerralla tullut tiettyjä ruoka-aineita kohtaan sellanen "pahaolo" -myös tyhjällä vatsalla tuli pahaolo. Siis ennen testiä. Eli aikaisin. Viikolla 3+ varmaankin.

Yhteistyössä