Kuin usein teidän ukot juo alkoholia??

voi elämä
Me ollaan ilmeisesti sitten alkolisti perhe tän palstan mukaan, jos täällä lasketaan 1-2 kertaa kuussa alkoholia ottavat on juoppoja..Voi tsiisus sentään =) No onneksi itese tiedän että me ei olla alkoholisteja..Meillä ei oteta viikolla ollenkaan ja kotona emme ota joskus saunaolut tulee juotua vaikk alapset vieressä onkin
 
me mennään yleensä yhdessä, joten sen 4-5 kertaa vuodessa hänkin. hyyyyyvin harvoin saunaolutta.... sekin muutaman kerran vuoteen :whistle:

MUTTA, jos menisi yksin ja tietenkin könyäisi kotiin yöksi, en sitä mihinkään sohvalle laittas nukkumaan :eek:
 
1-3 kertaa kuussa juo yhden saunasiiderin. Viimeksi kesäkuussa joi enemmän kun oli duunin kesäjuhlat, mutta sieltäkin hain klo 21 pois kun halusi kotiin. Oli silloin pienessä nousussa, ei koomakännissä.
 
vieraileva
taitaa vaan ihmiset olla kadeja jos jonkun ukko tai joku itse pääsee käymään 2 kertaa kk "viiihteellä"
ja vielä on lapsia! voi kamaluus. meillä lapset on n.1kerran kuussa yö kylässä ja silloin käydään yhdessä jossain tai otetaan muutamat kaljat kotona. Ukko käy pari kertaa kuussa pelaa biljardii ja otta parit kaljat (ei koomassa) ja mä käyn pari kertaa kuussa laulelemassa paikallisessa ja otan parit kaljat.
mä en nää siinä mitään väärää kun lähtee sitten kun lapset nukkuu ja toinen vanhempi on kotona. ja se ettei vedetä mitään räkäkännejä ja jaksaa nousta aamulla silloin kuin lapsetkin
 
rakkaimpani näin
Ei käy koskaan viihteellä tai baareissa
kotona juo viiniä ruokajuomana silloin tällöin
sekä saunasiiderin kerta viikkoon.
En halunnut viinaan menevää miestä.
 
vieras
Ei oikeastaan käy viihteellä juuri koskaan, no kerran vuodessa taitaa olla jotkut harrastusporukan pikkujoulut. Alkoholia ei silloinkaan ota paljoa. Ravintolassa saattaa ruoan kanssa joskus ottaa lasin viiniä. En kyllä edes pitkään katselis ukkoa joka paljon tuota enemmän joisi. Itsekään en käytä alkoholia juuri lainkaan.
 

Yhteistyössä