Kuin usein teidän ukot juo alkoholia??

Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn84:
Kuin usein teidän ukot juo alkoholia??
Lapsiperheille siis kysymys.. Että kuin usein ukot käy viihteellä? Juoko ne kotona vai jossain muualla?

Meillä nyt 2 kertaa kuussa.. Meillä ei oo koskaan kotona juonu, illalla häippäsee ja aamuyöllä könyää sohvalle
Johan on hommaa. Tuollaiseen pikkulapseen en edes koskisi! Mieheni voi ottaa joskus iltaisin yhden shotin tai yhden oluen. Mitä muuta perheellinen normaali mies tekisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Millain sä ap nyt luulet että suhun suhtaudutaan vaikka eri nikki on? Sen kun varmaaan moni huomasi? Millain sä luulet että ne lapset lähtee huostaan? Sori mutta sun ei ole pakko jatkaa sitä elämää mitä lapsena elit?
huh huh, pidä huoli omista asioistasi.. asiallinen aikuinen osaa vastata kysymykseen vastauksella.. ja minä kysyin kuinka usein muitten ukot juo.. en sinun mielipidettäsi minun lapsuuteen.. jos ahdistelu ei taholtasi lopu, ilmoitan sinusta ylläpidolle =)
 
harmaus
joka perjantai käy lähibaarissa,menee sohvalle nukkuun omasta tahdostaan kun kuorsaa kovasti kun on kaljaa juonut.
ei haittaa mua ollenkaan vaikka lähtee,mä tykkään olla sen perjantai-illan yksinään kotona herkuttelen ja löhöön sohvalla :D

niin ja lähtee vasta sitten kun vauva on nukahtanut
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn84:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Millain sä ap nyt luulet että suhun suhtaudutaan vaikka eri nikki on? Sen kun varmaaan moni huomasi? Millain sä luulet että ne lapset lähtee huostaan? Sori mutta sun ei ole pakko jatkaa sitä elämää mitä lapsena elit?
huh huh, pidä huoli omista asioistasi.. asiallinen aikuinen osaa vastata kysymykseen vastauksella.. ja minä kysyin kuinka usein muitten ukot juo.. en sinun mielipidettäsi minun lapsuuteen.. jos ahdistelu ei taholtasi lopu, ilmoitan sinusta ylläpidolle =)
Tuo oli asiallinen kysymys? Mulla on alkkis äiti et kokemusta tuostakin on. Mutta ole ihan rauhassa. Mä en sun aloituksiis enään vastaile milloinkaan oli ne mitä asiaa koskevaa tahansa. HUOH
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaks kertaa kuuussa on aika paljon?!
se ois niinku joka toinen viikonloppu.


mäen antais oman juoda niin usein...
:eek: ei se mies pikkupoika oo joka lupaa tarttee kummiskaa. ei tuo ny paljoa ole jos kahtena iltana kuussa ottaa hyvänen aika.
No on se aikuisten oikeesti paljon :/
Ja mun mies juo jonku kerran vuodessa eli harvoin.
No eikös siinä nyt ratkaise enemmän määrä kuin kerrat??!
No ei todellakaan :eek: vitsi täällä pyörii aivan ihme älykääpiöitä. Mistä teitä sikiää?
No sinä se taisit pudota junasta jo ajat sitten?! Älä komentoi jos et ymmärrä sanomaa...
 
harmaus
mitäs tuo helminkäinen sua marilyn ahdistelee? kummallista käytöstä

ei alkoholisti ole jos pari kertaa kuussa käy kaljalla,alkkis juo joka päivä tai ainakin suurimman osan viikosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
mitäs tuo helminkäinen sua marilyn ahdistelee? kummallista käytöstä

ei alkoholisti ole jos pari kertaa kuussa käy kaljalla,alkkis juo joka päivä tai ainakin suurimman osan viikosta.
Mitenkä mä ahdistelen jos kysyn jotain? Taisi vaan osua arkaan kohtaan se kysymys sori vaan enpä tän enempää kommentoi tulevaisuudessa.
 
Huomannut
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn84:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Millain sä ap nyt luulet että suhun suhtaudutaan vaikka eri nikki on? Sen kun varmaaan moni huomasi? Millain sä luulet että ne lapset lähtee huostaan? Sori mutta sun ei ole pakko jatkaa sitä elämää mitä lapsena elit?
huh huh, pidä huoli omista asioistasi.. asiallinen aikuinen osaa vastata kysymykseen vastauksella.. ja minä kysyin kuinka usein muitten ukot juo.. en sinun mielipidettäsi minun lapsuuteen.. jos ahdistelu ei taholtasi lopu, ilmoitan sinusta ylläpidolle =)
Miksi helminkäinen ahdistelee kaikkia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huomannut:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn84:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Millain sä ap nyt luulet että suhun suhtaudutaan vaikka eri nikki on? Sen kun varmaaan moni huomasi? Millain sä luulet että ne lapset lähtee huostaan? Sori mutta sun ei ole pakko jatkaa sitä elämää mitä lapsena elit?
huh huh, pidä huoli omista asioistasi.. asiallinen aikuinen osaa vastata kysymykseen vastauksella.. ja minä kysyin kuinka usein muitten ukot juo.. en sinun mielipidettäsi minun lapsuuteen.. jos ahdistelu ei taholtasi lopu, ilmoitan sinusta ylläpidolle =)
Miksi helminkäinen ahdistelee kaikkia?
eikö täällä saa vastata mihinkään?
 
=
mun mies ei juo ollenkaan. hän on raitis alkoholisti.
hän joi ennen harvoin, muttei osannut lopettaa yhteen-kahteen iltaan. eli kyllä alkoholisti voi juoda pari kertaa kuussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jokainen saa vaihtaa nicciä, miksi siitä pitää helminkäisen ilmoittaa kaikille, jos on halunnut vaihtaa?
No ihmetyttää se että vaihtaa kun ei saanut myötätuntoa osakseen mut eipä kiinnosta täällä enään vastailla kohta kenellekkään kun kaikki on vaan huijausta!
 
vieras
Meillä muutaman kerran vuodessa, riippuen siitä, kuinka paljon on reissuja. Kotimme on alkoholivapaa.

Vielä tuohon alkoholin liikakäyttöön -kyllä todellakin alkoholisti voi juoda "vain" pari kertaa kuussa.
 

Yhteistyössä