Kroppa (biksu)kuntoon viimeistään kesälle 2010!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lania

Uusi jäsen
10.08.2009
21
0
1
No niin, kaikki halukkaat mukaan tsemppaamaan muita :).

Minä olen siis Lania ja minulla tavoitteena -20kg mielellään jo ennen kesää, mutta viimeistään kesäksi 2010!

Aloitin vasta laihdutuksen ruokavalion muutoksella sekä liikunnan lisäyksellä. Eli nyt käyn uimassa. Tänään olen uinut yhteensä 5km. Joka päivä en tosiaankaan tule saamaan 5km täyteen, kun en ehdi ravata niin usein uimassa, mutta mutta...:). Tässä se lähtee.
 
Tänään uitu 2.6km. Lihakset aika kipeinä, mutta jospa ne huomenna jo paremmat. Syönyt olen tonnikalasalaatin paprikamajoneesikastikkeella + vaniljajäätelöä. Nälkä, joten illalla vielä jotain. En viitsi liian tiukille vetää ruokavaliota, kun kulutusta kuitenkin on.

Toivottavasti tänne eksyy muitakin, niin ei tartte yksin jorista :laugh:
 
Mie voisin ainakii taustalla seurailla näin aluksi =) koska nyt menossa rv 41+2 ja kunhan saan tän vauvan ulos niin alkaa näitten raskaus kilojen pudotus..saa nähä miten homma lähtee sujuu, ku ei tiiä miten kipeeks paikat menee synnytyksestä jne.Mutta tässä syksyn mittaa tarkotus alottaa taas käymään salilla ja bodypumpissa =) ..poijes pitäs saaha semmoset -10kg, jää nähtäväksi paljonko saan jäämään jo synnärille. Ruoka remonttiakin pitäs tehä..mutta sekin kunhan pääsen tästä mahasta eroon.
 
Joo, tänään koitin aloittaa itsekkin... huh.... painoa pudotettava se 25kg... aikarajaa ei ole, kunhan nyt suunta menis alaspäin. Oikeesti, miljoonat kokeilut takana ja aina ne kaatuu johonkin. tääkin päivä ollut NIIN vaikea... johtuu varmaan siitä, että lomalla ollaan koko perhe vielä tää viikko, ja syömiset on ollu kaiken maailman herkkuja, jo oikeestaan koko kesän. ens viikolla arki palaa, ja rutiinit saavat luvan muuttua :kieh: Huomenna ajattelin mennä taas parin kk:, tauon jälkeen BodyPumppiin, jos vaikka sais siitä taas (miten niin taas) lisäpontta urakkaan.

Tänään söin persikan, banaanin, pari näkkäriä (flora 40% ja keittokinkkua) ja sisäfilettä ja lisukkeet (perunaa,kukkakaalia sekä parsakaalia.)

Meinnatteko ihan omalla järjellä vaiko jonkun muun mukaan pudottaa???
 
Uimassa käyty, 3km sain uitua. Lihakset aikalailla kipeinä :), mutta pitäähän sen tuntua. Tuota uintia suosittelen kyllä ehdottomasti, jos miettii, mitä voisi tehdä. Se on uskomattoman mukavaa ja jotenkin ns.helppoa ja ottaa niin pirun moneen lihakseen. Vatsalihaksissa ja käsissä minulla tuntuu eniten. Jospa se tästä. Helvetti, kun inhoan omaa peilikuvaani |O ...

Vannotin itselleni, että käyn vasta viikon päätteeksi puntarilla, ettei tule ravattua liian usein. Monesti te aiotte punnita itsenne? Vaatteita käytän sitten muuten mittanauhana, en ala muuten mittailemaan kaventumista senteissä.

Syöty tänään on kaksi lasia jogurttia, muuta ei ole nyt ehtinyt. Vetää tiukille aikataulut. Neidin uimakouluun olisi kohta lähtö vielä (huh)... :heart:

Minä ajattelin oman järjen avulla pudottaa. Mietin, että josko liittyisi siihen kalori.fi...vai mikä se olikaan? Joku sellainen kait se on...
 
No niin, sain raahattua tänään itseni sinne Bodypumppiin =) ja sen jälkeen kävin solariumissa... :laugh: Syömisten suhteen on menny ihan mukavasti, yhen reissumiehen söin aamulla, sitten fetasalaattia, myöhemmin kinkkusalaattia ja äsken pari palaa näkkäriä... (leipä on mun todellinen pahe, oikeesti :ashamed: )

ajattelin käydä vaa-alla nyt maanantaina, mutta jatkossa siirrän punnaamisen perjantaille, sillä jos vkonloppuna edes vähän repsahtaa, niin vaaka on armoton... =)
 

Yhteistyössä