Jeesus sanoi: Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole.
Uskotko tämän?
Minä uskon. =)
Uskotko tämän?
Minä uskon. =)
Enhän miä sitä tarkoittanut, en todellakaan. Vaan ihan itsestäni puhuin Jokainen uskoo mihin haluaa ja se siitä =)Alkuperäinen kirjoittaja mursuliini:Miä, en koe olevani ollenkaan "hullu", päinvastoin.
=)
Oot varmaan ymmärtänyt jotenki väärin, eihän siinä mistään henkiinheräämisestä ole kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Eipä tuosta suurempaa vahinkoa ole ollut. Tuntisin itseni huomattavasti hullummaksi jos uskoisin kuolleiden heräävän henkiin
Se on hyvin paljon mahdollista =)Alkuperäinen kirjoittaja björn:Oot varmaan ymmärtänyt jotenki väärin, eihän siinä mistään henkiinheräämisestä ole kyse.
Eikös usko ole iloinen asia? Minua ainakin naurattaa aina kun kuulen uskonasioita, paitsi tietysti silloin (niinkuin useimmiten) kun uskon nimissä tapetaan tai muuten vaan alistetaan ihmisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Miksi, jotka ette usko, laitatte sen nauru hymiön?
Mistä johtuu tuo kyynisyys? Onko uskon varjolla sulle tehty pahaa?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Eikös usko ole iloinen asia? Minua ainakin naurattaa aina kun kuulen uskonasioita, paitsi tietysti silloin (niinkuin useimmiten) kun uskon nimissä tapetaan tai muuten vaan alistetaan ihmisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Miksi, jotka ette usko, laitatte sen nauru hymiön?
tuossa pitäis lukea:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Sen ahdasmielisempiä ja tuomitsevaisempia kuin uskovaiset (uskossa olevat) ei olekaanAlkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mistä johtuu tuo kyynisyys? Onko uskon varjolla sulle tehty pahaa?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Eikös usko ole iloinen asia? Minua ainakin naurattaa aina kun kuulen uskonasioita, paitsi tietysti silloin (niinkuin useimmiten) kun uskon nimissä tapetaan tai muuten vaan alistetaan ihmisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Miksi, jotka ette usko, laitatte sen nauru hymiön?