K
kikikii
Vieras
Mä en kuulu kirkkoon ja on jäänyt Raamattu kahlaamatta läpi, mutta käydään lapsen kanssa nyt seurakunnan maksullisessa muskarissa ja siellä lauletaan laulua Jumalan kämmenellä, jonka sanat menee suunnilleen "jumalan kämmenellä paikkoja riittää jokaiselle". Mutta riittääkö jumalan kämmenellä uskovaisten mukaan paikkoja mun lapselle, kun häntä ei ole kastettu? Jos mun lapsi kuolisi niin menisikö hän kristinuskon näkemyksen mukaan helvettiin? Aika raadollinen ajatusmaailma, jos näin on, että lapset jotka ei voi itse vaikuttaa asioihin joutuu helvettiin vanhempiensa syntien tähden.
Sitten semmoinen kohta kanssa Raamatusta, että Jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen niin eikö se tarkoita silloin sitä, että ihminen on vähän niinkuin jumala? Semmoinen kopio- tai pirattijumala ainakin?
Jeesus on Raamatun mukaan ilmeisesti tulossa takaisin maan päälle niin mistä hänet tunnistaa sitten kun hän on täällä? Voiko Jeesus jo olla täällä? 2000- luvullahan Jeesus oli aika anarkisti, joka kyseenalaisti yleiset tavat ja uskomukset ja siksi joutuikin vainotuksi. MItä jos joku anarkisti, joka kyseenalaistaa nykyihmisten tapoja onkin maan päälle palannut Jeesus? Onko se mahdollista?
Sitten semmoinen kohta kanssa Raamatusta, että Jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen niin eikö se tarkoita silloin sitä, että ihminen on vähän niinkuin jumala? Semmoinen kopio- tai pirattijumala ainakin?
Jeesus on Raamatun mukaan ilmeisesti tulossa takaisin maan päälle niin mistä hänet tunnistaa sitten kun hän on täällä? Voiko Jeesus jo olla täällä? 2000- luvullahan Jeesus oli aika anarkisti, joka kyseenalaisti yleiset tavat ja uskomukset ja siksi joutuikin vainotuksi. MItä jos joku anarkisti, joka kyseenalaistaa nykyihmisten tapoja onkin maan päälle palannut Jeesus? Onko se mahdollista?