M
MM
Vieras
Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä yli 20 vuotta. Viimeiset viisivuotta on ollut vain alamäkeä. Yhteiselostamme on kadonnut lämpö, kiihkeys, jopa rakkaus. Tuntuu, että emme ole enää edes parhaimpia ystäviäkään. Samat ristiriidat on ollut koko 20 vuoden yhteiselomme aikana. Vaimoni kyllä rakastaa minua. Hän ei ole sama iloinen tyttö jonka joskus kauan aikaa sitten tapasin. Sexistäkin on kadonnut kokonaan intohimo ja olen huomannut, että minulla ei edes kunnolla enää 'seiso'. Tein pahan virheen vuosia sitten pettämällä vaimoani. Hän ei ole antanut minulle siä koskaan anteeksi ja mainitsee siitä vähän väliä. Hän katsoo puhelimestani viestit ja mihin on soitettu tai kuka on soittanut. Tarkastaa salkkuni sisällön jne. En jaksa enää kovinkaan kauana. Meillä on kolme lastakin. Se kerta oli ainoa elämässsäni kun olen häntä pettänyt. Runsas vuosi sitten sattumalta löysin kirjeenvaihtoystävän (naisen). Hän asuu ulkomailla eikä puhu Suomea. Kirjoittelemme Englanniksi. Pikkuhiljaa suhteemme on muuttunut rakkassuhteeksi. vaikke emme ole tavanneetkaan milloinkaan. En ole ikinä tavannut naista joka niin kiihkeästi minua rakastaa ja minua haluaa. Kirjoittelemme paljon ja puhumme silloin tällöin puhelimessa. Olen huomannut, että en ikinä ole ketään toista naista halunut niin paljoa kuin häntä.
Avioliittomme on pahassa kriisissä, pitäisikö meidän erota? Tällainen elämä ei kumminkaan ole kovin mukavaa. En itse enää jaksa kovinkaan kauan. Pitäisikö meidän olla vain lasten takia yhdessä? Toivoisin mielipiteitä ja asiallisia.
Avioliittomme on pahassa kriisissä, pitäisikö meidän erota? Tällainen elämä ei kumminkaan ole kovin mukavaa. En itse enää jaksa kovinkaan kauan. Pitäisikö meidän olla vain lasten takia yhdessä? Toivoisin mielipiteitä ja asiallisia.