Kriisi!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
Ahdistaa, ärsyttää, inhottaa jne..... olen niiiiiin äiti, äiti, äiti... kaiken aikaa vain äiti lapsillemme.... Rakastan toki lapsiamme äärettömän paljon ja olen ylpeä äitiydestäni, MUTTA En ole enää vaimo miehelleni, en ole enää nainen.... Miten saisin vaimon, naisen roolini takaisin? Että tuntisin olevani muutakin kuin vain äiti...

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Hmm. Kokeeko mies su enemmän perheenne äidiksi vai vaimoksi, naisekseen? VAi onko tunne vain sinulla?

En tiedä, kun itse asiassa ei olla edes puhuttu asiasta.... Tuntuu, et hänkin kokee minut ensisijaisesti lastensa äidiksi....sit vasta vaimokseen... Tietysti vaikuttaa, et meillä kolme pientä lasta, jotka tarvitsee äitiä, mutta koen että itse tarvitsen olla muutakin....

Hanki ihan pieni hetki omaa aikaa, oma harrastus, oma päiväkirja, ikioma kasvovoide, aika kampaajalle, siivoa ikioma vaatekaappi? Voisin itsekin kokeilla näitä.. Tai oma salaisuus, joku ajatus! Ja ole ylpeä siitä että olet niin antaumuksella äiti, aika ei seiso, ja huomaat että oma aika tulee vielä. Äitiys kaunistaa! Koeta järjestää lastenhoito ja mennä treffeille tai vaikka vain kävelylle miehesi kanssa? Lue kirja, joka ei liity lapsiin? Hoida itseäsi ja odota salaperäisenä, että mies alkaa miettiä mitä päässäsi liikkuu! Keksi ihania menoja itsellesi ja lapsille ja pidä hommat hanskassa! Muistele mitä ajattelit ennen ja mistä unelmoit. Hanki apua ja jos sitä ei ole saatavilla niin ole vielä kekseliäämpi oman tilan hankkimisessa. Rentoudu, vaikka et saisikaan lastenhoitoa järjestettyä. Muistele, kuka olet äidin roolin lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ole salaperäinen nainen ;-):
Hanki ihan pieni hetki omaa aikaa, oma harrastus, oma päiväkirja, ikioma kasvovoide, aika kampaajalle, siivoa ikioma vaatekaappi? Voisin itsekin kokeilla näitä.. Tai oma salaisuus, joku ajatus! Ja ole ylpeä siitä että olet niin antaumuksella äiti, aika ei seiso, ja huomaat että oma aika tulee vielä. Äitiys kaunistaa! Koeta järjestää lastenhoito ja mennä treffeille tai vaikka vain kävelylle miehesi kanssa? Lue kirja, joka ei liity lapsiin? Hoida itseäsi ja odota salaperäisenä, että mies alkaa miettiä mitä päässäsi liikkuu! Keksi ihania menoja itsellesi ja lapsille ja pidä hommat hanskassa! Muistele mitä ajattelit ennen ja mistä unelmoit. Hanki apua ja jos sitä ei ole saatavilla niin ole vielä kekseliäämpi oman tilan hankkimisessa. Rentoudu, vaikka et saisikaan lastenhoitoa järjestettyä. Muistele, kuka olet äidin roolin lisäksi.

Omaa aikaa mulla on harrastusten myötä tullu ihan kiitettävästi.... mutta silti tuntuu et oon jumahtanu äidiksi enkä muuta osaa ollakaan.... kai nää vuodet kotona on syöny itsetuntoa sitten...

Yhteistyössä