Krapulan torjunta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LONKERO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LONKERO

Vieras
Hei, millä saa krapulan nopeasti pois tai torjuttua?

Joo joo tiedän tiedän kun ei juo mitään...

Mutta mulla on aina hirvee päänsärky ja kamala olo baari-illan jälkeen vaikken ottaisi edes kovin paljoa ! Tuntuu että kaverilla ei oo mitään vaikka ottaa enemmänkin.

Mistä se johtuu... Vinkkejä kaivataan kun oon viihteelle lähdössä nyt viikonloppuna !

Runsaasti vettä illan aikana ja särkylääke nukkumaan mennessä kera ison lasillisen vettä ja illan aikana kohtuullisesti juotavaa,noilla eväillä ei viimeksi ollut lainkaan huono olo aamulla.

vahvaa sokeriliuosta suoraan suoneen, ei tule krapulaa ollenkaan. Varsinkin kun aloittaa tän kun menee nukkumaan :) no ei vaan tuota käytetään noille alaikäisille, jotka juovat itsensä ihan kauheeseen kuntoon ja joutuvat sairaalaan.

Juo drinksujen välillä aina vettä ja enenkuin menet nukkumaan, ota päänsärkytabletti. Mulla nämä konstit ainakin auttaa krapulaan. Eli drinksu-vesi-drinksu-vesi...sitä rataa ja sitte buranat naamaan ennen koisimaan menoa! Kivaan bileiltaa sinulle!

mulla auttaa kun syön ensinnäkin ennenkun alan juomaan ja sit viel ennen nukkumaanmenoo. ja tosiaan pyrin juomaan paljon limua tai vettä sit nukkumaanmennessä.. ja aamulla vaikka väkisin kuppi kahvia naamariin ja virkistävään suihkuun,niin kyl se siitä =)

itellä vaan näkyy silmistä jos oon ollu jossain vaik ei olis ees krapulaa :o :/

niin ja kun lähtee vaikka väkisin liikkeelle aamusta eikä jää makaamaan,se auttaa tosi paljon!! :) <br><br>

Me ollaan saatu sillä että ennen ottoa juuaan kylmää makeaa maitokaakaota ja ku tullaa raflasta samanlainen annos niin ei aamulla oo ollu rapulaa ;)

ota pari b-vitamiini tablettia ennekuin menet koisimaan illalla..eikä varmasti ole krapula aamulla B) :whistle: alkoholisteille käytetään ettei heillä olisi kovat vieroitusoireet kun heräävät seuraavana aamuna ja muinakin ilman viinaa..