krapulan esto = )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juo puhtaampaa alkoholia ja vain pelkästään yhtä laatua. Syö aina myöskin alkoholia nauttiessasi, koska verensokeri laskee. Vitamiineja voi ottaa nukkumaan mennessä ja särkylääkkeen Buranan tai Ketorinin. Juo vettä alkoholia nauttiessasi, koska alkoholi on myös nesteenpoistaja. Varaa aamuksi magnesiumpitoista kivennäisvettä sekä vitamiinipitoista tuoremehua. Nuku riittävästi eli siis pitkälle päivään, koska elimistö ei lepää kun olet humalassa eli nukuttu uni ei laske sykettä eikä rentoita kroppaa, nuku siis humalan hälvettyäkin vielä pitkään.

Mä tein pojan syntymän jälkeen sillai jos join, että samaa tahtia 1 tuopillinen/mukillinen vettä kun paukku/siideri jne. Aina kun ostin juoman, pyysin vesilasin kaveriksi, kun molemmat oli tyhjiä niin hain lisää.. Näin ei tule ihan hirveään kaatokänniinkään ja tosiaan olo normaali seuraavana päivänä. Yksi keino on myös se, että nousee aikasin ylös, syö (väkisin vaikka) juo kahvia tmv. niin ei kerkeä heittelehtimään niin paljon verensokeri, joten olokin on parempi. Mulla ainakin tulee paljon huonompi olo jos makoilen koko päivän sängyssä..

Mulla ainakin toimii aina se, että juo illan aikana riittävästi myös vettä, syö jotakin ennen nukkumaanmenoa ja aamulla sitten syö monipuolisen aamiaisen. Ja aamulla ei sitten pidä kitata vettä hulluna, kun se vaan pahentaa päänsärkyä jos on alkoholi päässyt kuivattamaan elimistöä. Pitää vähitellen nesteyttää seuraavana päivänä.

Kokeile luomuviiniä pelkästään ja se ruoka mitä syöt, sais olla lisäaineetonta, jossa mahdollisimman vähän hiilareita:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/vhh.htm

Sitoo alkoholista tulevan asetaldehydin,estää sen pääsyn aivoihin ja estää päänsäryn.
Normaalisti riittää yksi tabletti ennen alkoholin nauttimista ja yksi tabletti ennen nukkumaan menoa,herätessä voi ottaa vielä yhden tabletin jos on nautittu runsaasti alkoholia.
http://www.acetium.com/fi/testi?snsrc=aws_843e0f20c68ca6777bace080159767d719573989343&snkw=acetium&gclid=CMivhbrZ6rICFcWXcAodFzcAZA

Ennen vedettiin aina kourakaupalla Tioctania ennen ryyppäjäisiä.

"Alfalipoiinihaposta käytetään myös toista nimeä tioctan-acid jota on käytetty suojaamaan maksaa,myrkkyjen,kemikaalien ja alkoholin haitoilta".

Yhteistyössä