Eilen tuli oltua viihteellä ns. huolella
Tunti sitten herätty ja nyt vetelen kolmatta kuppia aamukaffeja.
Mites muiden aamu?
Mites muiden aamu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vappu turha juhla, joten miks olis krapulaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:Ei krapulaa, vielä. Työaamu ois tänään mutta töiden jälkeen päästään miehen kanssa YHDESSÄ viihteelle kun muksukin hoidossaJee!
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Leniniä ja Marxia olen lukenut aamuviidestä lähtien. Kohta vaatteet päälle ja marssimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Leniniä ja Marxia olen lukenut aamuviidestä lähtien. Kohta vaatteet päälle ja marssimaan.
Hei saako kysyä oletko siihen kveekariasiaan ehtinyt perehtyä? Kirjoittelit joku aika sitten, että olet siitä kiinnostunut. Vaikutti kiintoisalta minustakin.
Onko banderollit jo valmiina?Minä olen ollut vappumarssilla pioneerina joskus vuonna-78
![]()
Kerro sitten, jos haluat, kun ehdit perehtyä. Hyvää marssia! Sataako siellä vettä? Täällä keskellä maata sataa, hyvä lannoitetulle nurmikolle...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Olen tavannut naapurikveekaria, mutta en sen kummemmin ole ehtinyt paneutua.
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mä vaihtaisin milelläni tän flunssa krapulan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Kerro sitten, jos haluat, kun ehdit perehtyä. Hyvää marssia! Sataako siellä vettä? Täällä keskellä maata sataa, hyvä lannoitetulle nurmikolle...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Olen tavannut naapurikveekaria, mutta en sen kummemmin ole ehtinyt paneutua.