Menin ja petin miestäni, toistamiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suurperheenmutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suurperheenmutsi

Vieras
Siinäpä se tulikin.
Tunteettomassa suhteessa vuosikaudet lasten takia olen elänyt. Firman pikkujouluissa vuosi sitten tuli hieman juotua ja heräsin työkaverin vierestä. Nyt tuli oltua viihteellä ja taas kännipäissään petettyä.
Ei sen kummempia selityksiä tai puolustuspuheitä. Näin kävi, minä olen syypää.
Eronnut olen halunnut jo kauan, mutta en ole saanut lähdettyä.

Nyt voitte alkaa kivittää.

En missään tapauksessa halua marttyyriä esittää. Piti vain saada toiki sanottua.

Ja jos tuon edellisen kirjoittajan kommentin käsitin oikein niin siihen haluan lisätä, että lapsia minulla on 5.

"Tunteettomassa suhteessa vuosikaudet lasten takia olen elänyt. Firman pikkujouluissa vuosi sitten tuli hieman juotua ja heräsin työkaverin vierestä. Nyt tuli oltua viihteellä ja taas kännipäissään petettyä.
Ei sen kummempia selityksiä tai puolustuspuheitä. Näin kävi, minä olen syypää."

Eipä tuota muuten voi ottaa. Syytät lapsiasi siitä, että jäit ja olet onneton. Sen lisäksi lisäät omaa taakkaasi pettämällä vielä lisäksi ja tuntemalla siitä syyllisyyttä. Ikinä en ole ymmärtänyt tuollaisia rakkaudettomia liittoja joihin jäädään lasten takia. Kyllä se vaan on niin, että lapset ovat onnellisia kun vanhemmatkin ovat. Ei lapsilta jää tuollaiset asiat noin vaan huomaamatta.

Kännipäissään tein ??? Sinulla on lisäksi alkoholin kanssa ongelmia, jos viina on noissa syypää. Tavallinen ottaja kun hallitsee itsensä ja käytöksensä kotiin asti...

no mikä siinä miehessä sitten on vikana? Jossain vaiheessa kai rakastit häntä,mikä tämän tunteen sai häviämään?

huomioithan myös että vaikka seksi kuuluu parisuhteeseen ja rakkauteen, niin seksi ei ole =rakkaus.

Luultavasti hän on antanut itselleen luvan tehdä niinkuin teki jo ennen känniä, mutta kännissä homma on helpompaa ja onpa jotain jolla selitellä itselleen.

Noin muuten on muksaa opettaa lapsille kieroutunut parisuhteen malli. Raskasta se on lapsille ku vanhemmat eroaa oli sitten minkä ikäinen tahansa. Ja etenkin jos selviää että perhettä on vilpillisesti esitetty monta vuotta. :( Taloudelliset asiat on luku erikseen, mutta niistäkin selviää.

Kuten jo sanoin aikaisemmin, en asiaa voi sen kummemmin puolustella. Halusin nyt vaan kertoa, että minun kaltaisiakin ihmisiä on. Ja se ei tee minusta huonoa äitiä, sanokaa mitä haluatte. Tällä palstalla vaan on ihmiset aina niin täydellisä tai ainakin esittävät olevansa. Minä en esitä, enkä ole. Mutta ei se tee minusta huonoa ihmistä muissa asioissa. Parisuhteeni taustoja en alkaa tässä setvimään.
Ja alkoholiongelmaa mielestäni minulla ei ole, otan muutaman kerran vuodessa ja jos silloin olen humalassa ollut niin ei se minusta alkoholistia tee.

Kuten jo sanoin aikaisemmin, en asiaa voi sen kummemmin puolustella. Halusin nyt vaan kertoa, että minun kaltaisiakin ihmisiä on. Ja se ei tee minusta huonoa äitiä, sanokaa mitä haluatte. Tällä palstalla vaan on ihmiset aina niin täydellisä tai ainakin esittävät olevansa. Minä en esitä, enkä ole. Mutta ei se tee minusta huonoa ihmistä muissa asioissa. Parisuhteeni taustoja en alkaa tässä setvimään.
Ja alkoholiongelmaa mielestäni minulla ei ole, otan muutaman kerran vuodessa ja jos silloin olen humalassa ollut niin ei se minusta alkoholistia tee.

no älä sit ala, mutta tiesitkö että sä voit ihan ite vaikuttaa a.tunteisiisi miestäsi kohtaan b. siihen ketä panet!

eli miehesi ei oo tehnyt mitään ja sä pistät om,an henk koht kriisin miehen piikkiin ja ratkaisusi on pettäminen. todella fiksua :D

joo kyllä mä tiedän että kaltaisiasi on mutta arvaa mitä en arvosta tollasia ihmisiä ollenkaan!

Minua on petetty aikanaan ja se sattui aika paljon,kukaan ei ansaitsse sellaista.

Tää onkin täydellisten äitien palsta!!!!!
Täällä osataan kyllä antaa tollasille mitä ne ansaitsee. Täällä on kyllä muitankin kaltaisiasi, mutta eivät uskalla asiasta kertoa, hävetköön!
Jos et ole kaunis, rikas, laiha ja todella pätevä koulutettu äiti, älä vaan tule tänne puutteitasi kertomaan!!!!!

[QUOTE="vieras";27413045]Mikä saa sut pettämään, miksi teet niin?[/QUOTE]

Mieheni on minulta vienyt vuosian saatossa itsetunnon, ehkä olen sitä yrittänyt kohottaa sillä, että kelpaan edes jollekin, jos en hänelle.
En ole ylpeä teoistani, mutta en saa niitä enää tekemättömiksi.

Väärin. Alkoholisti voi olla, vaikka repsahtaisi karran viidessä vuodessa juomaan ja toisekseen alkoholiongelmaisen määritelmä on, että jos yksikään ihmissuhde kärsii vähääkään juomisesta, on se ongelma.
En kuvittele olevani täydellinen, en edes lähellä sitä, mutta pettämään en lähde... jos olen huonossa suhteessa, lähden ennemmin siitä.

jatkat vain elämääsi normaaliin tapaan :) Ei mitään hätää. Kaikki on hyvin, mutta älä kuormita läheistesi taakkaa sitä heille kertomalla. Tekevälle sattuu. jos se piristää sinua, eikä tule mitään kummempia omantunnon tuskia niin mielestäni se on ok. Onhan ihmisillä paheita yms. Ja jotain suhteestasi puuttuu kun haet sen muualta, mutta mitä sitten. Ei aina kannata erota. Taloudellinen puoli jne. En tuomitse sinua aloittaja. t. kaltaisesi

Yhteistyössä