Krapulaa pukkaa.. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Leniniä ja Marxia olen lukenut aamuviidestä lähtien. Kohta vaatteet päälle ja marssimaan.

Hei saako kysyä oletko siihen kveekariasiaan ehtinyt perehtyä? Kirjoittelit joku aika sitten, että olet siitä kiinnostunut. Vaikutti kiintoisalta minustakin.

Onko banderollit jo valmiina? :) Minä olen ollut vappumarssilla pioneerina joskus vuonna-78 :D

Ei pukkaa krapulaa yhtään. Mietin tuossa just, miten turhaa onkaan kalsarikännätä kotona. Mä siis erittäin harvoin lähden baariin yms, vaan sitäkin useemmin kiskaisin kalsarikännit pe tai lailtana. Oon sitä aiemminkin ihmetellyt että miks kummassa, tänään vieläkin enemmän, kun tosiaan heräsin ilman krabbea. Ei mee päivä ihmeellisessä pöhnässä, eikä silti eilisilta ollut yhtään sen tylsempi kuin hiprakassakaan. Klara vappen! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Leniniä ja Marxia olen lukenut aamuviidestä lähtien. Kohta vaatteet päälle ja marssimaan.

Hei saako kysyä oletko siihen kveekariasiaan ehtinyt perehtyä? Kirjoittelit joku aika sitten, että olet siitä kiinnostunut. Vaikutti kiintoisalta minustakin.

Onko banderollit jo valmiina? :) Minä olen ollut vappumarssilla pioneerina joskus vuonna-78 :D

Meillä on puolueessa monta taiteilijaa. Aika harvoin olen joutunut rustaamaan bandiksia.

Olen tavannut naapurikveekaria, mutta en sen kummemmin ole ehtinyt paneutua.

Kerro sitten, jos haluat, kun ehdit perehtyä. Hyvää marssia! Sataako siellä vettä? Täällä keskellä maata sataa, hyvä lannoitetulle nurmikolle...

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Kerro sitten, jos haluat, kun ehdit perehtyä. Hyvää marssia! Sataako siellä vettä? Täällä keskellä maata sataa, hyvä lannoitetulle nurmikolle...

Ei ainakaan juuri nyt sada. Sumuista ja kosteaa kylläkin. Mulla on sontsa aina mukana. Reppu on hyvä 'käsilaukku', kun sinne saa kaiken mahdollisen mukaan.

Muoks. En tiedä mihin mennessä uskallan sanoa perehtyneeni asiaan. On Kepan koulutuksia viikonloppuisin, kehitysyhteistyötoimintaa ja -opintopiiriä ja mun pitäis saattaa 95 op valmiiksi elokuun loppuun mennessä (olen niistä aloittanut 30 op lokakuussa, 30 op helmikuussa ja 35 op teen touko-elokuussa). Aloitan kokopäiväiset työt reilun viikon päästä. Ei ole oikein aikaa ennen syyskuuta perehtyä mihinkään extraan.

Yhteistyössä