kp 3 otettavat verikokeet, tietoa kaipaan!

• Viestiketjun aloittaja blue sky
  • Ensimmäinen viesti
blue sky
Meillä juuri alettiin tutkimaan tärppäämättömyyden syitä. Menen alkukierron (kp 3) verikokeisiin, mutta kun kp 1 on tänään, niin kp 3 osuu lauantaille ja näin ollen verikokeet on kp 5 maanantaina. Onko kelleen muulle sattunut näin, tai onko tietoa, että haittaako se. En huomannut kysyä, enkä viitsisi soittaa lääkärille, kun sain ajankin terkkarin kautta. Olin siis terveyskeskuslääkärillä. Kokeissa on prolaktiini, TSH, estad, ja joku muu (en saa selvää käsialasta!). Jos joku ystävällinen viitsisi valistaa :wave:

meikks
ei haittaa, se eka verikoe otetaan kp 3-5 ja toinen kp 19-21 eli maanantaina kerkeät vielä testeihin.. ..minua oheistettiin että TSH on otettava klo 8-10 ja prolaktiini klo 10-12 välillä.

Mulla oli sekava kierto meneillään, kun ekat kokeet otettiin. Kokeet otettiin aamulla, piti olla syömättä ja juomatta. Lisäksi, muistaakseni prolaktiinia varten, piti olla aamusta muutama tunti hereillä ennen näytteen ottoa (joku 3 h-4 h, en nyt muista...). Sitten tuo loppukierron koe oli tarkasti määrätty, kp 21.
retuli

Mulla oli sekava kierto meneillään, kun ekat kokeet otettiin. Kokeet otettiin aamulla, piti olla syömättä ja juomatta. Lisäksi, muistaakseni prolaktiinia varten, piti olla aamusta muutama tunti hereillä ennen näytteen ottoa (joku 3 h-4 h, en nyt muista...). Sitten tuo loppukierron koe oli tarkasti määrätty, kp 21.
retuli

blue sky
Kiitos tiedoista, mulle ei muuta sanottu, kuin että ole syömättä ja tule vasta yhdeksältä kokeisiin. Meinasin nukkua pidempään, kun menen töihinkin vasta kokeiden jälkeen, mútta pitäneekin herätä jo kuudelta! :wave:

Yhteistyössä