kp 29/30 menossa...

ja minnuu väsyttää ja nukuttaa ihan vietävästi... nyt olis 4+0 viikot jos olis onnistanut, eli huomenna alkaisi viides rullaamaan.

ihan karseen vahva metallin ja verenmaku tulee suuhun kun joutuu niistää nenän. yök!
hampaita pesin illalla niin meinasi yökkönen tulla.
nälättää vähän väliä, ja oikein kuiteskaan ei ruoka oikein maistuisi.
ja pissalla saa juosta, heti kun saa edellisen pisun tehtyä,eli kaikki juoma tulee ulos kun saa nielastua:)
naamassa ei ole finnin finniä, kuten yleensä kun mensut tulee. ja minuu ei edes suututa! ja yleensä mulla on kolmen päivän migreeni ennen menkkoi...ja kahvi pikkisen tökkii, yök! ja hirveen turvoksissa tuo vatsa on edelleen.

ihania syystuulia ja loppukesää teille!
 
Mullakin kp34 nyt ja jännättää todella miten on akan käynyt :D oireina on tuo tissien turvotus ja kipeet on ja sit lisäks oon kyl aika väsynyt (mut sitähän mä nyt oon aina jotenka tuskin mikään erityinen oire). Mut toi tissikipu on kyl mulle ihan uus juttu, koko ajan sellanen olo et ne olis kasvaneet. Tai sit täti tekee kepposia ja pistää joka kuukausi uudet "raskausoireet" että saan ihan kunnolla pettyä... :ashamed: Meinaatko millon testailla? Mä huomenna.
 
täällä ootellaan myös mensuja viimestään huomenna alkaviksi...
päivälleen säännölliset ollu aina...
koko ajan oon syömässä ja pissattaa paljon useemmin kun yleensä, voihan se olla et ite kehitän oireet...mutta jospa sittenkin :D
 
Kiitoksia! Plussatsempityksiä teillekin Venla ja niko! :)
Tänäaamuna lähti oksut pönttöä päin kun söin eilistä pitsankannikkaa. Kyllä on jotenkin niin varma fiilis tästä asiasta ja sellanen positiivinen ja rauhallinen mieli... Saas nähä kun iltapäivällä testiä tekemään...
 
joo siis negan tein äsken( tunnin oli rakossa) mutta viimeisimmän kunnon vuodot alkoi 22.7.07 ja eilen tuli jotain tuhrun omaista....ja tänään ei taas mitään..... mutta nännit on törkeen kipeet ja metalli maistuu kun niistää, että oireita olis mutta odottelen vielä....
 

Yhteistyössä