köyhät ja vähävaraiset ei saa hankkia lapsia,asuntoja,eläimiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
tää on niin tätä. jos ei ole varaa niin ei sitten saisi olla mitään. ei mennä naimisiin, hankkia niitä lapsia, lemmikkejä, asuntoja.. autoja.. ei sitten mitään..

ainakin tämän palstan mukaan.
eli ei saa olla köyhä, muuten sulla ei ole oikeutta elää elämääsi..
:headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Juu, paree vaan olis vetää joku varallisuus raja minkä alapuolella olevat vois vapaaehtosesti vetää ittensä kiikkuun :/

toi oliskin hyvä.voisi sitten ihan suoraan arvostella sen mukaan paljon on vuositulot että tietää liikkuvansa paremmissa piireissä.. eikä minkään köyhien kanssa.

Ja se köyhyysrajan alapuolella kitkutteluhan on tietenkin oma valinta :xmas: Ne joilla on pätäkkää, ovat älykkäitä, ahkeria ja aikaansaavia ja ne joilla sitä ei ole, ovat laiskoja luusereita...

Näin juuri. Mäkin peräänkuulutan että mikä se raja olis?

Eipä meilläkään liiemmin varakkaita olla, mutta lemmikkejä löytyy silti- tingimme lomareissuista, uusista autoista, merkkivaatteista jne.

Ja haaveilen siitä hevoosesta B) eli lapsikullat- heiluttakaa hyvästit reimateceille :p

onhan se vähän epäreilua, että toiset tekee esim töitä sen eteen että saa koulutuksen, työn ja hyvää palkkaa ja toiset sitten esim sossun tuilla saavat kaikenlaista

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Jahas, myö ollaan niin persaukisia että lahjoitan lapsen ja kissan :whistle: Mitäs miehelle tehdään, saako köyhällä olla mies? :xmas:

Mä luulen että toi miehen pitäminen riippuu sitten jo sun omasta ulkonäöstäsi. Tai näin oon tässä taas viimeaioina täällä käsittänyt että vaan tietyn näkösillä on oikeus ylipäätä pariutua.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Unohdit listasta matkailun, ravintolaillat, tupakan ja auton :)

En ole tuota mieltä itse.

en minäkään. me taidetaan olla köyhiä niinku jos vertaa yleiseen tasoon.. ja välillä on tiukkaa ja se ärsyttää tottakai. ihan kun ei sais sanoa sitä pitää vaan niellä, kun on köyhä.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
onhan se vähän epäreilua, että toiset tekee esim töitä sen eteen että saa koulutuksen, työn ja hyvää palkkaa ja toiset sitten esim sossun tuilla saavat kaikenlaista

Eli kaikesta huolimattta- sossun luukulle ajautuminen on ihan oma vika vaan? Ei voi sattua mitään totaalisen yllättävää ikinä?

Vaikka kuinka kouluttauduin yms, niin sille luukulle kävi minunkin tieni, kun elämä heitti päin persettä ja jätti tyhjän päälle hetkiseksi.
Ja muthan on hyvin koulutettu :snotty:

Kai teitä köyhiä vaan itseännekin vtuttaa köyhyys ja se ettette ole asian eteen mitään tehneet ja silti pitäisi olla pelit ja vehkeet. Ja samasta syystä ahdistutte palstalla siitä, että näin on...ja siksi teette näitä aloituksia

Vaan huonosti kävis Oy Suomen jos vain keskitasoa varakkaammat tekisivät lapsia. Sehän ei sitten ole kenenkään etu että melkoinen prosentti veronmaksajista jää vallan syntymättä...

Mä luulen että toi miehen pitäminen riippuu sitten jo sun omasta ulkonäöstäsi. Tai näin oon tässä taas viimeaioina täällä käsittänyt että vaan tietyn näkösillä on oikeus ylipäätä pariutua.

No ketuilleen meni sekin, miä oon ruma kun perkele :/ Mutta en miä lapsia halua enää, jos myö vaan halitaan? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
varakkaat ei vaan kestä sitä että muillaki vois olla hyvin. :whistle:

No ei VOI olla :o Jotenkin mulle on muodostunut se käsitys että siellä varakkuuden puolella olevilla on pakko olla vimpan päälle kaikki vehkeet, autot, sisustus jne.

Ja mikään totuushan ei koske kaikkia- poikkeus vahvistaa säännön.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

No ketuilleen meni sekin, miä oon ruma kun perkele :/ Mutta en miä lapsia halua enää, jos myö vaan halitaan? :snotty:

Pimeessä :attn: pitää säästää sähköä!

Yhteistyössä