Kovat vatsakrampit yöllä

Olen juuri plussannut, (2-4vk, en ole varma). Nyt kahtena yönä peräkkäin on ollut ihan hirveitä vatsakipuja. Viime yönä kuin yksi ikinä loppumaton kramppi, joka välillä tuntui myös polttavalta. Kipu on keskellä alavatsaa. Mikään asento ei auta. Parasetamoli tuntuu auttavan. Muuten lähes kokoajan minulla on mietoja, kuukautiskipumaisia kramppeja, jotka eivät huolestuta.
Pelkään kohdunulkoista raskautta... Voiko tämä kipu olla normaalia? Onko muilla vastaavia kokemuksia?
 
Mulla on ollut sellasia myös, ensimmäiset jo ennen plussaa ja juurikin öisin niitä ollut. Nyt 8+0 ja sykkivä sydän nähty ultrassa 7+1. Kramppien voimakkuus hieman lieventynyt, mutta edelleen niitä on eli hyvin mahdollista, että sullakaan ne ei mitään vaarallista ole. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: lokakuu91
Etenkin ne ensimmäiset oli kyllä tosi kovia ja lamaannuttavia, säteili kuumottavasti ihan varpaisiin asti ja myöhemminkin vois sanoa koviks. Just nimenomaan kohdun seudulla. Tuntui, että joku rutistaa sitä tulikuumalla kouralla tms.
Ah juu, tutulle kuulostaa! Just join, että varpaissa asti tuntui.. Tuliko ikinä selvyyttä, mistä johtui? Kohdun asenosta, sen (alunperin) pienestä koosta tms.
 
Ah juu, tutulle kuulostaa! Just join, että varpaissa asti tuntui.. Tuliko ikinä selvyyttä, mistä johtui? Kohdun asenosta, sen (alunperin) pienestä koosta tms.
Ei, enkä edes ottanu asiaa puheeks gynellä, kun ajattelin, että ne varmaan kuuluu asiaan. Mulla ei siis ole aiempia raskauksia, niin ei ole mitään mihin verrata. Kohtu on kyllä oikoryhdissä ja alkio ylhäällä eli lähellä mahaa, mut en tiedä onko niillä seikoilla mitään vaikutusta. Mä luulen, että joillain vain kohtu reagoi voimakkaammin muutoksiin. Mulle voi laittaa myöhemminkii viestiä, jos haluut jutella näistä kummista tuntemuksista. :giggle::LOL:
 
Ei, enkä edes ottanu asiaa puheeks gynellä, kun ajattelin, että ne varmaan kuuluu asiaan. Mulla ei siis ole aiempia raskauksia, niin ei ole mitään mihin verrata. Kohtu on kyllä oikoryhdissä ja alkio ylhäällä eli lähellä mahaa, mut en tiedä onko niillä seikoilla mitään vaikutusta. Mä luulen, että joillain vain kohtu reagoi voimakkaammin muutoksiin. Mulle voi laittaa myöhemminkii viestiä, jos haluut jutella näistä kummista tuntemuksista.
Kiitos hypsy! :) Soittelen neuvolaan maanantaina, ja ainakin mainitsen asiasta. On todellakin helpottavaa kuulla, että sulla oli kaikki kunnossa, mutta silti kohdun ulkoinen raskaus huolettaa.
 
Mulla oli näitä syksyllä raskaudessa joka meni kesken jo 5+2. Alkoi jo ennen kuin menkat ois pitäneet alkaa ja jatkui muutaman kerran sen jälkeen, ja juurikin öisin! Se meni tosiaan kesken, mutta en tiedä liittyikö krampit siihen mitenkään.
 
Mulla oli näitä syksyllä raskaudessa joka meni kesken jo 5+2. Alkoi jo ennen kuin menkat ois pitäneet alkaa ja jatkui muutaman kerran sen jälkeen, ja juurikin öisin! Se meni tosiaan kesken, mutta en tiedä liittyikö krampit siihen mitenkään.
Mulla kävi syksyllä samoin ja kesken meni rv 4+6. Plussauksesta asti oli menkkakipuja jotka oli välillä hyvinkin voimakkaita kramppeja, edellisenä iltana oli pahimmillaan ja aamulla alkoi vuoto.
 
Mulla. Oli ekassa raskaudessa alussa ja nytkin alkoivat jo ennen plussaa ja jatkuu. Nyt ei niin kovia kuin esikoisen kanssa. Kemialliseksi jääneessä ei ollut näitä kipuja, joten ei ne yksinään keskenmenoa ennusta. Jos tuntuu keskellä niin olisin aika rauhallinen, jos jommalla kummalla sivulla, niin kohdunulkoinen on hyvä poissulkea mutta onneksi epätodennäköinen kuitenkin. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: lokakuu91

Yhteistyössä