"Kovalla työllä se minäkin opiskelin"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Niin. Se on kuitenkin helppoa, kun siihen opiskeluun riittää järki vaan kun ei riitä vaikka kuinka opiskelisi. Ja kyllä olen katkera. Olen taas teinin ja miehen kiukutteluja katsonut, niin kyllä elämäni olisi ollut parempaa, jos olisin pystynyt opiskelemaan.

Kyllä mä varmaan olisin, jos mulle ei aina ilkeiltäisi. Mä olen tämän kouluja käymättömyyteni takia joutunut kuuntelemaan vaikka millaisia nimityksiä itsestäni. Mm puolikehsri, loinen yms. Ei se ole kivaa.ap
Järkyttävästi on kyllä joku nyt sanonut! Sietäs melkein selkäänsä saada!

Et todellakaan ole ansainnut yhtäkään tuollaista sanaa!🤬😡

Olisiko sinulla valontäyteistä positiivista ihmistä joka voisi jakaa sinun kanssa asioita?
Jos ei niin etsi ystävä! Netti on pullollaan ihmisiä, joiden tarina saattaa olla hyvinkin samankaltainen kuin sinulla, mutta ovat mahdollisesti löytäneet keinot selvitä ja ovat onnistuneet löytämään onnen ja balanssin. Ihmisillä on joskus tarve saada jakaa asioita toisen ihmisen kanssa, joku jossakin odottaa yhteydenottoasi.👍

Tsemppiä. Olet arvokas!❤️

Järkyttävästi on kyllä joku nyt sanonut! Sietäs melkein selkäänsä saada!

Et todellakaan ole ansainnut yhtäkään tuollaista sanaa!

Olisiko sinulla valontäyteistä positiivista ihmistä joka voisi jakaa sinun kanssa asioita?
Jos ei niin etsi ystävä! Netti on pullollaan ihmisiä, joiden tarina saattaa olla hyvinkin samankaltainen kuin sinulla, mutta ovat mahdollisesti löytäneet keinot selvitä ja ovat onnistuneet löytämään onnen ja balanssin. Ihmisillä on joskus tarve saada jakaa asioita toisen ihmisen kanssa, joku jossakin odottaa yhteydenottoasi.

Tsemppiä. Olet arvokas!
Ei ole yhtään ketään. Olenhan mä ystäviä hakenut vaan en ole mistään löytänyt.

Ei ole yhtään ketään. Olenhan mä ystäviä hakenut vaan en ole mistään löytänyt.
Tuo sinulle noin puhuminen on pahaa henkistä väkivaltaa!

Oletko miettinyt soittavasi kriisipuhelimeen?

Olen mä joskus tuollaiseen soittanut.
Mitäs jos soittaisit uudelleen? Olisiko sinulla mahdollista käydä jossakin ihan puhumassa tilanteesta? Tai vaikkapa etäyhteydellä? Terveyskeskuskin osaa varmasti ohjata eteenpäin…

Sinun ei ole hyvä kuunnella tuollaista alistamista yhtään! Onko tällaista jatkunut jo pitkään?

Mitäs jos soittaisit uudelleen? Olisiko sinulla mahdollista käydä jossakin ihan puhumassa tilanteesta? Tai vaikkapa etäyhteydellä? Terveyskeskuskin osaa varmasti ohjata eteenpäin…

Sinun ei ole hyvä kuunnella tuollaista alistamista yhtään! Onko tällaista jatkunut jo pitkään?
Sitä on aina välillä ollut tässä elämän varrella. Kyllähän mä muutaman vuosikymmenen hyppäsin eri psykologeilla mutta eipä siitä oikein apua ollut.

Pystyisitkö opettelemaan asioita kotona, omaan tahtiin? Tee Iltiksen testejä, ratko ristikoita, neulo, katso vaikka netti-opetusvideoita. Haasta aivojasi. :)

Kun ei oikeesti monenkaan ammatin jutut ole rakettitiedettä. Tosin ne on kirjoitettu "hienolla kielellä" joka vaan sekottaa, mutta itse asiat eivät ole vaikeita.

Mun muksulla on sellainen "kammo" luettua kohtaan, että jos lukee vaikka "lisää taikinaan 2 dl jauhoja ja 1 dl vettä", niin se kriisiytyy.
Olen sanonut hänelle että relax, se on niinkuin siinä lukee. Heitä jauhot ja vesi.

Niin. Se on kuitenkin helppoa, kun siihen opiskeluun riittää järki vaan kun ei riitä vaikka kuinka opiskelisi. Ja kyllä olen katkera. Olen taas teinin ja miehen kiukutteluja katsonut, niin kyllä elämäni olisi ollut parempaa, jos olisin pystynyt opiskelemaan.
Elämäsi olisi ollut paljon helpompaa ilman yhtään miestä ja perhettä. Sulla oli perintökämppä ja asiat kohdallaan mutta tössit.

Pystyisitkö opettelemaan asioita kotona, omaan tahtiin? Tee Iltiksen testejä, ratko ristikoita, neulo, katso vaikka netti-opetusvideoita. Haasta aivojasi.

Kun ei oikeesti monenkaan ammatin jutut ole rakettitiedettä. Tosin ne on kirjoitettu "hienolla kielellä" joka vaan sekottaa, mutta itse asiat eivät ole vaikeita.
Kyllä mä sanaristikoita teen, omaelämäkertoja luen. Mun nuo fyysiset sairaudet vaan estää fyysiset työt. Kyllähän mä muuten esim pärjäisin keittiötöissä tms.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Tuntuu vaan oudolta, että olen saanut tällaisen elämän. Ei järkeä eikä oikein liikuntakykyäkäön. Tuntuu että kaikki laskettelee, hiihtää tms ja itse en pysty mihinkään. Sorry mutta kyllä harmittaa.

Älä surkuttele niitä asioita mitä et voi tehdä.
Tee niitä asioita joita voit tehdä.
Itse ajattelin ostaa maalausvehkeet ja maalata muutaman taulun kun niin isoja mitä haluan ei löydy järkevällä hinnalla mistään.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
No sitten ei muuta kun jää sinne kotiin kanssasi viettämään aikaa. Tehän voitte sitten yhdessä ruotia perheenne päivittäisiä juttuja täällä keskustelupalstalla.

Yhteistyössä