KOVA kipu vatsassa heti seksin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kkfkf

Vieras
Oviskipuja kestänyt 5 päivää.

Mikä ihme mulla on? Heti alkoi kun mies otti vehkeensä pois. Seksin aikana tuntui samalta kuin oviksen aikana nyt yleensä.

15min sitten, nyt alkaa pikkuhiljaa helpottamaan, mutta koko maha kipeänä.

Voisko kohtutulehdus tms oireilla näin?

Tämä oli vain tää yks kerta. Ja oviskipu alkoi tasan 14 pvää menkkojen alkamisesta. Nyt tuntuu että oviskipukin on kadonnut.

Menkkakipuja mulla ei ole yhtään, eli tuskin endosta kyse?!

Nyt taas pientä oviskipua. Mutta ei tosiaankaan enää mitään häiritsevää.

Ajateltiin tänään kokeilla seksiä.

Mulla ollut myös pissavaivoja, siis että saattaa yhtäkkiä tulla kova pissahätä ja 5min päästä tulla taas. Voisiko kysta esim painaa rakkoa? Tänään olen aamulla käynyt pissalla ja pidättänyt PIENTÄ hätää jo pari tuntia. Eilen ei vielä ois onnistunut.

[QUOTE="A.p";27239567]Tämä oli vain tää yks kerta. Ja oviskipu alkoi tasan 14 pvää menkkojen alkamisesta. Nyt tuntuu että oviskipukin on kadonnut.

Menkkakipuja mulla ei ole yhtään, eli tuskin endosta kyse?![/QUOTE]

Ei mullakaan menkkakipuja ollut, vaikka melko paha endo laparoskopiassa löytyikin!
Mulla oli yhdyntäkipuja ja kipuja kakalla käydessä, siinä ne.

Mulla tuli kamalia vatsakipuja yhdynnän aikana ja eniten jälkeen kun vaihtu pillerimerkki..heti kun vaihdoin taas uuteen niin loppu..osasin yhdistää pillereihin kun ei koskaan ennen ollut semmosta..

Ehkäisykapseli käytössä. Yhdyntä ei sattunut, kipu alkoi sillä sekunnilla kun mies veti vehkeensä pois. Ensin tuntui sillä puolella missä oviskipu, mutta äkkiä levisi koko alavatsan alueelle kipu.

Eräs tuttu veikkasi umpisuolta, voisiko oireet viitata siihen? Pieni oviskipu edelleen...

Yhteistyössä