Kova ikävä ja haikeus jo nyt!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh

Vieras
Opiskelun viimeinen kevät menossa... kohta erotaan. Ei ole enää samaa hulvatonta porukkaa. Ei sitä inside-huumoria eikä ihania kahvipöytäkeskusteluja. Eikä sitä erästä ihmistä sieltä opinahjosta :heart: :'(

Kaikki jää :'(

Eikä tiedä mitä tulee tilalle... miten voikaan olla näin kurja olo :(

Mä taas olen äärettömän kiitollinen, että mun ei todennäköisesti tarvii enää ens syksynä mennä istumaan koulun penkille. Nytkin koko ajan etin töitä ettei keväälläkään enää tarvis olla. Mutta hienoa jos sä olet viihtynyt koulussa :) ja etköhän sä löydä jonkun kivan työpaikankin.

Sitä tämä elämä on. Hirmuinen ikävä on edelleen opiskelukavereita ja varsinkin sitä mahdollisuutta valvoa heidän kanssaan yömyöhään. Nykyään joskus nähdään, mutta eipä sitä kovin syvällisiä pysty puhumaan, kun muksut pyörii jaloissa. Eikä kaikkien kanssa enää edes osaa. :(

Mutta saahan sitä tosiaan muuta tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän, että tietyt ihmiset pysyvät varmasti elämässä mukana, mutta entä hän joka ei tunteistani ehkä koskaan tule tietämään... :(

Eikö hänelle voi kertoa? :)

Ei... paska juttu :( (sori)

No, ehkä sitten on parempikin, että tienne eroavat ja muistot hiljalleen haalistuvat. Sanon tämän kokemuksen äänellä...

Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
No, ehkä sitten on parempikin, että tienne eroavat ja muistot hiljalleen haalistuvat. Sanon tämän kokemuksen äänellä...

Niin... kait? En vaan olisi uskonut, että vielä tässäkin iässä voi kokea jotain tällaista. Ihan hullua :D

Yhteistyössä