Kouvolan seutu

Miten ois taasen iltatapaaminen jossain vaiheessa syksyä,esim.ensi kuussa?

Oi mukava nähdä pitkästä aikaa kaikkia mammoja,kun ei tosiaan pentsojaankaan päästä kun olen töissä :)

Mutta siis jossain vaiheessa marraskuuta ja paikkaehdotuksena joko wokup tai fiesta! Haluaisin kovasti testaamaan niitä paikkoja,onko kukaan käynyt? Meidän ois tarkotus joku päivä jompaan kumpaan mennä:)

Mutta laitellaanhan viesti' sitten lähempänä,tiedän ensi kuun työvuorot vasta tän kuun vikalla viikolla.

Syksyisin terkuin Erica ja Minea 1v.6kk :)
 
Glow
voi hitsit kun kaipaisin niiiin mammatuttuja täältä Kouvolasta, on toisinaan tosi tylsiä päiviä kahdestaan pojunkanssa kotona. Ulkoiluseuraa tms.
Toi vauvatapaaminen on aika pahasti päikkäriaikaan, joten jää käymättä :/
Meillä pääasiassa uniaika on 9-11 välillä ja 13-15 (16) väillä. Eihän tuo siis nuku kuin 1 tunnin, parhaillaan 2 tuntia putkeen mut nukkumaan käymis aika saattaa tunnilla heittää. Rattaissakin nukkuu jos ne liikkuu! että sitä lenkkeilyseuraakin kaipais... ja ihan tonne puistoon muksujenkaa...
 
mä tiedän työvuorot tonne viikolle 47 asti. Mulle kävis toi 18 yai 19.päivä. Riippuu mikä työvuoro miehellä on tolla viikolla. Se saa tietää vuoronsa aina hirmu myöhään.

Mutta toivottavasti onnistuu,ois kiva nähdä :)

Minealla on maanantaina 1,5v.n neuvola.(tosin kuukauden myöhässä) Laitan sitten kuulumisia :)
 
Moi pitkästä aikaa tännekin! Mäkin voisin tulla mukaan syömään, mutta keskiviikot ei valitettavasti onnistu, eli tulen jos on joko to 19. tai ti 24. päivä.
Meidän pienokaisellahan oli vähän kasvuongelmia viime keväänä (kasvoi pituutta puolessa vuodessa vain n. 3 cm) ja jouduttiin käymään Kuusaallakin ottamassa verikokeita, mistä ei tosin löytynyt mitään. No kesällä on taas onneksi ollut kasvunpyrähdystä, eli 1,5-neuvolassa käytiin kuun alussa, ja mitat silloin 76 cm ja 9,2 kg (eli 6 cm puolessa vuodessa). Onneksi ei ole eka lapsi, muuten olisin varmaan ollut enemmän hädissäni, mutta nyt jotenkin aavistin että pätkä vain kasvaa hitaasti (ja paino suhteessa pituuteen on koko ajan ollut hyvä, ja on muutenkin syönyt hyvin). Pojat onkin tässä vaiheessa olleet 6-8 cm pidempiä ja painaneet 3 kg enemmän :D
Mutta toivottavasti nähdään, osaan olenkin törmännt välillä Pentsojalla!
 
Glow
Me ei päästä koskaan sinne pentsojan vauvatapaamiseen kun on päikkäriaika.... höh... eikä oikeen voida käydä tossa srk:n kerhossakaan kun se on ekojen päikkärien aikaan! Yritetty on pari kertaa, mut sit on koko päivä sekasin ja seuraavakin...

Tääl on oikee vauhdikas touhottaja Onni, täl viikolla jo 9 kk! kauhee miten aika menee nopsaan... ja mahaa kasvatellaan taas :D huomenna alkaaki jo rv 25
 
Minäkin etsin itselleni kouvolan alueelta ystäviä. Olen 26 vuotias ja minulla on 8 vuotias tyttö sekä 2 vuotias poika, uuden vauvan laskettuaika on kesäkuussa. Muutettiin kaksi vuotta sitten anjalaan jossa asutaan edelleenkin. en juuri tunne ihmisiä kouvolasta, mutta nyt ollaan eroamassa mieheni kanssa ja olisi ihana saada aikuista juttuseuraa. löytyisiköhän sitä täältä?
 
Heippa.

Olikos siellä pentsojassa äiti-vauva kerho mihin aikaan? Jos vihdoin sais ittensä liikkeelle, tyttökin täyttää jo 7kk ja elämä käy välillä tylsäksi....

Oon vaan tosi huono tutustuu uusiin ihmisiin.
nimim. 7v asunut Kouvolassa ja ystävät laskettavissa yhden käden sormilla.... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja eukko83:
Minäkin etsin itselleni kouvolan alueelta ystäviä. Olen 26 vuotias ja minulla on 8 vuotias tyttö sekä 2 vuotias poika, uuden vauvan laskettuaika on kesäkuussa. Muutettiin kaksi vuotta sitten anjalaan jossa asutaan edelleenkin. en juuri tunne ihmisiä kouvolasta, mutta nyt ollaan eroamassa mieheni kanssa ja olisi ihana saada aikuista juttuseuraa. löytyisiköhän sitä täältä?
Pentsojalla on ainakin perjantaisin vapaanleikin iltapäivä missä yritetään päästä käymään, kun vaan mahdollista. Minä myös 26v ja poika on 1v4kk.

Täällä palstalla voi aina ilmotella kun on menossa niin toivottavasti törmätään siellä. =) Mun email: herbiina@hotmail.com
 
Me päästäis torstaina. Mihinkä aikaan tuo "vauvatapaaminen" on?

Syömäänkin olis ihana päästä, minä kun en ole vielä kertaakaan päässy tulemaan, mut jospa nyt. Mulle torstai tai maanantain on parhaat päivät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eukko83:
Minäkin etsin itselleni kouvolan alueelta ystäviä. Olen 26 vuotias ja minulla on 8 vuotias tyttö sekä 2 vuotias poika, uuden vauvan laskettuaika on kesäkuussa. Muutettiin kaksi vuotta sitten anjalaan jossa asutaan edelleenkin. en juuri tunne ihmisiä kouvolasta, mutta nyt ollaan eroamassa mieheni kanssa ja olisi ihana saada aikuista juttuseuraa. löytyisiköhän sitä täältä?
Täällä olisi 24 vuotias kolme lapsen äiti ja myöskin samalta kylältä, mulle voi laitella sähköpostia bumber@jippii.fi
 
Glow
Jooh, uudet tuttavuudet ois tervetulleita! tosin, "vanhojakaan" en ole ehtinyt/pystynyt näkemään aikoihin :ashamed:
mutta esim. fb/mese/s.postin kautta tutustuminen alkuun.....? Mä en oikeen pääse nyt minnekään kotoonta hetkeen.... Raskaus vetelee viimesiä viikkoja, eikä kovin helppoja semmosia. Meidän kokoonpanoon kuuluu eskarilainen, 1v ja uusimman tulokkaan LA 4 viikon päästä. Asutaan "vanhan kouvolan" alueella, melko keskustan liepeillä kohta, kuhan on saatu muutettua :D eikä siitä pitkä matka sinne pentsojaan ole, keväällähän siel on kiva alkaa taas ulkona käymään!
 
heips ! onkos tämä ketju hiljentyny ihan kokonaan ? täällä yksi 3 kk vanhan pojan äiti kaipailisi seuraa kouvola-valkeala suunnalta. :) vanhat ystävät asuu liian kaukana ja uusia tahtoisin. :D muutenkaan en tiedä yhtään täältäpäin mitään mitä vois tehdä, paitsi huomenna lähdetään katsomaan äiti-vauvajumppaa. :D
 

Yhteistyössä