kouluttamattomia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai onko meitä näin paljon =) Mukava huomata että ei ole yksin tän asian kanssa
Oon ollut viime aikoina todella masentunut kun en ole vielä sitä ammattia saanut.Ärsyttävintä on se kun kaverit opiskelee ja puhuvat mun läsnäollessa että ensin ammatti sit töihin ja sit naimisiin ja sit vasta lapset.Itse peruskoulun papereilla,avoliitossa ja 4 ja 1 vuotiatten poikien äiti.Todella masentavaa vaikka päätöksiäni en ole koskaan katunut.Opiskelu on ollut aina tervanjuontia.( ja naimisiin pääsen vasta kun voitan lotossa ;) )

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2005 klo 22:33 murmeli kirjoitti:
Ai onko meitä näin paljon =) Mukava huomata että ei ole yksin tän asian kanssa
Oon ollut viime aikoina todella masentunut kun en ole vielä sitä ammattia saanut.Ärsyttävintä on se kun kaverit opiskelee ja puhuvat mun läsnäollessa että ensin ammatti sit töihin ja sit naimisiin ja sit vasta lapset.Itse peruskoulun papereilla,avoliitossa ja 4 ja 1 vuotiatten poikien äiti.Todella masentavaa vaikka päätöksiäni en ole koskaan katunut.Opiskelu on ollut aina tervanjuontia.( ja naimisiin pääsen vasta kun voitan lotossa ;) )

Mulla kans tää naimisiin meno taitaa vähän tökkiä. Ukko sano kerran että häät on sitten kun valmistut :whistle: No meikäneitillä jäis se koulu kesken kun jäin esikoisen äitiyslomalle ja kesken se on edelleen...

Takana on siis peruskoulu, lukio ja lakki, vaatetusteknikko-linjaa 2kk, talouskoulu ja sitten merkonomiopintoja pari vuotta.

MIe en tiiä mikä miusta tulee isona, vaikka ikää on jo 26 vuotta ja lapsiakin 2.

Yhteistyössä