A
ajoissa
Vieras
Sä ilmeisesti yrität nimimerkilläs kertoa, että oot sairaanhoitaja. Toivon mukaan et oo vaan oot vain typerä provo.
Kyllähän niitä sairaanhoitajiakin on joka lähtöön
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä ilmeisesti yrität nimimerkilläs kertoa, että oot sairaanhoitaja. Toivon mukaan et oo vaan oot vain typerä provo.
Adhd on täysin fiktiivinen oireyhtymä jolla selitetään heikkolahjaisten lasten huonoa menestystä.
Kyllähän niitä sairaanhoitajiakin on joka lähtöönVale- ja oikeitakin! Ei se sairaanhoitajan koulutus sinänsä anna mitään valmiuksia analysoida lapsen kehtyshäiriöitä. Tuo sh:n lausunto kertoo vaan sen ettei juuri hän tiedä mitään ADHD:sta.
Nimimerkit opettaja ja hoitsu ovat oikeassa, vaikkei sitä saa nykyään sanoa ääneen. Tuollaisissa tapauksissa syy löytyy kyllä poikkeuksetta lapsen kotoa, vaikka vanhemmista hyvin harva sitä tunnustaa. Tosin moni ei osaa nähdä ongelmaa ja he eivät tiedosta sitä.
Jossainhan syy on, se on selvä. Jos ongelmien juuret eivät juonna kotioloista, on lapsella jokin psyykkinen sairaus. Normaali, terve ja normaaleissa olosuhteissa kasvanut lapsi ei käyttäydy noin, piste. Tämän takia on perusteltua tehdä lastensuojeluilmoitus, sillä kotiolot tulee tarkistaa ensimmäisenä. Syy löytyy suurimmassa osassa tapauksia kuitenkin sieltä.
Jos joku tluee hönkimään päin mun naamaa ihan kiusatakseen, niin voisin kanssa vähän huitaista. Kiusaaminen lisääntyy ja väkivalta lisääntyy, onko joku ihme tässä yhteistkunnassa (???)
Olen toiminut luokanopettajana yli 20v ja voin kertoa että tuollaisissa tapauksissa on 100% varmuudella ongelmia kodissa ja perheessä. Pelkkä pojan auttaminen hoitaa oiretta, mutta ei itse tautia. Hakekaa apua perheellenne.
Olen toiminut luokanopettajana yli 20v ja voin kertoa että tuollaisissa tapauksissa on 100% varmuudella ongelmia kodissa ja perheessä. Pelkkä pojan auttaminen hoitaa oiretta, mutta ei itse tautia. Hakekaa apua perheellenne.
Ehkä tyhmä, mutta vilpitön kysymys tähän väliin.
Mistä lähtien poikien keskinäiset kahnaukset ja tönimiset ovat olleet neurologinen sairaus tai selkeä merkki huonoista kotioloista?
En tiedä teistä muista, mutta ainakin minun luokillani pojilla oli jatkuvasti jotain kahnauksia, milloin kukakin mukiloinut ketä. Sitä varten oli ihan opettajan keksimä riitamattokin, siihen piti mennä istumaan ja sopimaan asia.
Itselläni ei ole poikia mutta mitä tuolla päiväkodissa/puistoissa poikien menoa katsoo, niin jatkuvastihan siellä joku tönii toista.. Mistä lähtien se on ollut jotenkin kovin epänormaalia? Jos jokainen tönijä pitää ihan neurologisiin tutkimuksiin nykyisin lähettää, ei ihme että siellä on täyttä.
Ja kyllä, tiedän että tytökin voivat käyttäytyä näin, mutta yleisempää se fyysinen nujakointi on pojilla.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;29583822:Täällä päin jo kaksi lasta samalla luokalla on saanut yhdeltä lapselta turpaan eikä opettajat osaa toimia asian kanssa. Ei ls ilmoituksia ei mitään. Toinen tarvitsi sairaala käynnin. Miten tälläisen saa loppumaan ?