[QUOTE="Ei nimimerkkiä";29583906]Todellakin olemme yhteystyössä koulun kanssa. Lähes päivittäin wilmassa vaihtuu viestit kuulumisista ja meillä on koulun kanssa käytössä sellainen kalenteri johon merkitään hyvät ja huonot päivät ja kun hyviä kertyy saa siitä palkkion, tämä onkin parantanut käytöstä, mutta nyt tässä välisaä oli huonompi kausi joululoman jälkeen, liekö jäi aivot lomalle vielä.
Tietysti suurin huoleni on se että lapseni satuttaa toisia. Ja siis tiedän kaikki jutut mitä koulussa tapahtuu ja opettajat itse sanoneet ettei poika siis käy kimppuun millään raivolla vaan enimmäkseen on niin ettö vähän tönäisee tms, mutta yhtä kiellettyä tetenkin kaikenlainen toiseen kajoaminen.
Olipa tyhmää kirjoittaa tänne, vaikka hyvällä omalla tunnolla voin sanoa kotimme olevan mitä loistavin paikka lapsillemme niin silti satuttaa lukea tälläisia syytöksiä.
Tiedän myös, millainen on huono koti. Oman lapsuuteni vietin alkoholisti vanhempien huomassa, isäni haukkuen ja piesten. Tuolloin jo päätin, että haluan lapsia monta ja tarjota heille vain parasta! Eikä huolta, olen psykologilla jutellut lapsuuden traumat halki ja päässyt niistä yli, antanut jopa vanhemmilleni anteeksi jottei menneisyys enää kaivelisi. Ja nyt toki joku kirjoittaa, että vanhempieni ongelmat automaattisesti periytyy minulle

Onneksi löysin myös mitä ihanimman miehen, joka on perhekeskeinen eikä juo pisaraakaan, olen erittäin onnellinen, mutta toki huoli pojasta on suuri kaiken aikaa!
Nyt en enää lue seuraavia vastauksia! Uskoo kuka tahtoo, ei väliä

[/QUOTE]
Toivotan kovasti voimia koko perheelle, toivottavasti saatte apua ja tilanne kääntyy hyvään!:hug:
Uskon että tuollaiset kommentit mitä aikaisemmin luit voivat olla todella ikäviä. Älä kuitenkaan välitä niistä, sinä tiedät miten asiat ovat.:hug: