R
Rouva
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin, että siitä vain kouluruoka maksulliseksi, antaa osan lapsista nähdä nälkää ja verorahat käytetään johonkin muuhun kuin kouluruokaan. Varsinainen unelma.
Vanhemmille pitäisi antaa mahdollisuus huolehtia lapsistaan. Kouluruoka ei nykyisillä senteillä ole ravitsevaa eikä riittävää. Mielelläni maksaisin vaikka joitakin satoja kuussa siitä, että lapselle tarjoiltaisiin kunnon ruokaa. Joutuuhan alle kouluikäisestäkin maksamaan sen suunnilleen 250.
Huh, teillä taitaa olla tosi paljon rahaa, jos voisit maksaa satoja euroja kuussa kouluruokailusta!!
Ja tuo päiväkotimaksu 250 ? sisältää paljon muutakin kuin ruokailun...