Koululaisten toppahousuista kysyttävää

Meidän tokaluokkalainen poika sanoi, että heidän luokkalaisilla pojilla ei ole tapana riisua toppahousuja, kun tulevat sisälle. Ainoastaan tytöt kuulema riisuvat.

Mites muilla? Onkohan ihan näin? Vähän epäilen poikani juttua ja luulen, että hänellä itsellään on niin kova kiire ulos, että haluaisi pitä toppiksia jo valmiiksi sisälläkin jalassa.
 
Tiedustelin juuri asiaa tokaluokkalaiseltani (tyttö ). Hän ja pari muuta tyttöä eivät riisu, pojista suurin osa kyllä :eek:

Selitys: Jos hän riisuisi ne, hän unohtaisi laittaa ne jalkaansa tunnin loputtua :snotty:

Mä olen kyllä elänyt siinä luulossa että hän riisuu ne :xmas:
 
Meillä onneksi opettaja vaatii, että housut riisutaan. Sitten ollaan kalsareilla, jos alla ei ole sisähousuja. Kotiin menee tarvittaessa viestiä, että ulkona ulkohousuilla ja sisällä sisähousuilla. Onhan se kuumaa puuhaa opiskella toppiksilla. :/
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Meillä onneksi opettaja vaatii, että housut riisutaan. Sitten ollaan kalsareilla, jos alla ei ole sisähousuja. Kotiin menee tarvittaessa viestiä, että ulkona ulkohousuilla ja sisällä sisähousuilla. Onhan se kuumaa puuhaa opiskella toppiksilla. :/
peesi tähän. ja ulkohousut kahisee. :p
 

Yhteistyössä