Meillä on ongelma. Nimittäin koulunkäynti. Ei kiinnosta. Opettajat on sieltä mihin aurinko ei paista, joka aamu mennään kasiin, opettajat huutaa ja raivoo, liikaa läksyjä ja koulu on syvältä. Joka päivä sama narina. Viime vuosi meni vielä hyvin mut nyt ei enää. 5lk kyse. Ja luokkakavereilla (joillain) samaa ongelmaa myös. Miten ihmeessä mä saisin taottua sen päähän että yläasteella kaikki tulee vaan vaikeemmaks jos ei nyt tee "pohjatyötä" kunnolla.
koulun jälkeen tekee läksyt edelleen, mut ne on nopeesti tehty ja sit mennäänki taas. Illalla tulee kotiin 19-20 välillä, yleensä 19.30. mä en voi joka pvä vahtia vieressä et läksyt tehdään kunnolla. Kokeisiin ei malta lukea kunnolla, ei muista mitään mitä sanotaan esim. tunneilla, on kun jossain toisessa maailmassa
onks tää murrosikää vaan vai mitä hittoo mä teen? unohduslappuja on tullut JO 2 kotiin, yleensä jouluun mennessä on tullut yks jos sitäkään.
AAAAAAAAAAAARGHHH!!! |O|O|O|O
koulun jälkeen tekee läksyt edelleen, mut ne on nopeesti tehty ja sit mennäänki taas. Illalla tulee kotiin 19-20 välillä, yleensä 19.30. mä en voi joka pvä vahtia vieressä et läksyt tehdään kunnolla. Kokeisiin ei malta lukea kunnolla, ei muista mitään mitä sanotaan esim. tunneilla, on kun jossain toisessa maailmassa
AAAAAAAAAAAARGHHH!!! |O|O|O|O