Koulukuvaus, hassu asia :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hopping";21991541]No niin meni, se pointti oli????[/QUOTE]

Se oli se, että open mielestä kuvat voi jakaa kylille, jos niitä ei tarvitse itse. :D Hassua, joo. Tässä takerruttiin väärään asiaan.... Vaihteeksi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;21991500:
Ystävät kalliit. Teiltä meni pointti ohi :)

ja mikähän se oli?

Ettet halua kuvia, ja siksi et palauta kyselyä? Mistähän se ope/kuvaaja tietää ettet niitä halua? telepatiaa kenties? Luulevat, että lapsesi on hukannut lapun tai unohtanut näyttää sinulle, ja lapsesi saa kuulla siitä, siksi varmaan tuli itku kurkussa. Mieti nyt vähän sitä lastakin!

[QUOTE="vieras";21991571]Se oli se, että open mielestä kuvat voi jakaa kylille, jos niitä ei tarvitse itse. :D Hassua, joo. Tässä takerruttiin väärään asiaan.... Vaihteeksi. =)[/QUOTE]
Nyt kun sanoit, niin meni se pointti näköjään multakin ohi :D

Hei ap, ei sun tarvi päättää vielä, otatko niitä kuvia vai et. Mutta jos lapsesi osallistuu koulukuvaukseen, sun pitää etukäteen täyttää se lappu, että osaavat kuvaamossa valmistaa sellaisen paketin kuvia, jonka sinä TODENNÄKÖISESTI haluat. Siis se tausta ja kuvien määrä. Henkilötietoja tarvitaan laskutusosoitteen takia.

Kuvauksen jälkeen saat kuvat kotiin, ja sitten päätät, mitkä kuvat otat. Sitä koko pakettia minkä tilaa ei ole pakko ottaa.

Jos et halua, että lapsesi osallistuu kuvaukseen, laita reissariin infoa opelle.

Otetaan alusta. Tottakai siitä lapsesta saa ottaa koulukuvia, miä kiltisti täytin sen lapun :) Miä ymmärrän että ne luokkakuvat on hienoja muistoja, niin ne on miullekkin. Ilmaisin itseäni taas kerran surkean huonosti. Miä en ymmärrä sitä että miulle lähetetään se hillitön paketti niitä kuvia plus jääkaappimagneetti, 6,90.

Kun miä en tartte niin annan muille ne kaikki:xmas:

Viimeksi muokattu:
Niin ja se open kommentti, että kuvat voi antaa muille, jos itse ei tarvitse: monet käyttää esim. tarrakuvia nimilappuina. Ehkä ope on ajatellut, että ylimääräiset kuvat, siis ne, joille ei ole kotona käyttöä, voi antaa mummoille ja kummeille.

[QUOTE="vieras";21991571]Se oli se, että open mielestä kuvat voi jakaa kylille, jos niitä ei tarvitse itse. :D Hassua, joo. Tässä takerruttiin väärään asiaan.... Vaihteeksi. =)[/QUOTE]

Kylille?

Voi antaa muille, eli jos teillä on mummoja, kummeja jne. niin heille tai lapsi voi vaihtaa pikkukuvan kaverin kanssa. Sitä se tarkoittaa.

Oot kyllä aika outo...

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;21991641:
Otetaan alusta. Tottakai siitä lapsesta saa ottaa koulukuvia, miä kiltisti täytin sen lapun :) Miä ymmärrän että ne luokkakuvat on hienoja muistoja, niin ne on miullekkin. Ilmaisin itseäni taas kerran surkean huonosti. Miä en ymmärrä sitä että miulle lähetetään se hillitön paketti niitä kuvia plus jääkaappimagneetti, 6,90.

Ei niitä lähetetä jos sä et tilaa sitä pakettia.

Se on myyntikikka. Kun sulla on ne kuvat, on todennäköisempää, että pidät ne kuin että palautat ne. Varsinkin, kun lapsesi on jo kuvansa nähnyt ja luultavasti haluaa pitää ne.

Aha, ok... :) No kyllä mä sen ainakin huomasin, mutta kävi vain nopsasti mielessä että onpas idiootti opettaja mutta sitten kiinnittyi huomio muuhun; mitäs tuo äiti, mitä se oikeen aattelee.... ;) Mutta oikeasti palauta nyt se lippulappunen, sillä on syynsä. Ja opelle voit vinkata, että kylille jaetut kuvat maksaa yhtä paljon kuin itse pidetyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21991669:
Se on myyntikikka. Kun sulla on ne kuvat, on todennäköisempää, että pidät ne kuin että palautat ne. Varsinkin, kun lapsesi on jo kuvansa nähnyt ja luultavasti haluaa pitää ne.

Jos se haluaa ne niin se saa ne :D Mutta miä surkeana äitinä en välitä lapsestani koska miä en tarvitse miljoonaa erikokoista kuvaa pojasta.

Kun miä en tartte niin annan muille ne kaikki:xmas:

On kai siinä valintana joku pienin paketti, jossa ei oo magneetteja. Ja kaikki saa palauttaa, eikä maksa mitään.

[QUOTE="vieras";21991690]:D Ehkä. Minun maailmassa sinä olet pilkunviilaaja ja minä ihan tavis. Kylille tarkottaa just kylille. Kielikuva.[/QUOTE]

Eikö siinä ekassa viestissä puhuttu muille antamisesta? Mä käsitän muille antamisen ja kylille jakamisen pikkuisen eri juttuina.

Muille annetaan just kun itse kirjoitin (mummot, kummit, kaverit) ja kylillä jaetaan kuin flyereita Helsingin rautatieaseman edessä.

Ja kyllä oon pilkunviilaaja :).

Viimeksi muokattu:
Lappua ei palauteta täytettynä jos ei kuvia halua. Lapsi menee kuitenkin ryhmä-/luokkakuvaan vaikka lappua ei ole täytettykkään. Paitsi jos erikseen olet ilmoitttanut kuvauskiellon.
Ihme homma että lappu pitäisi palauttaa kun se joka tapauksessa tulee ainkain sen viikoa aikaisemmin, et siinä ajassa se on kyllä kotona jo nähty. Toinen vaihtoehto on olla laittamatta lappua ollenkaan takaisin. Meille se on ainakin merkki sitä, että yksityiskuvaa ei oteta.
Ja jos satuu käymään niin että vanhemmat ei pienten lastensa reppuja koko viikon aikana tutki niin tuleehan se uusintakuvauspäivä milloin voi otattaa sit kuvat.

Minimi kuvapaketti oli muistaakseni missä oli pari isompaa kuvaa mistä toinen mustavalkoinen ja sit niitä pienenpiä kuvia joku 4 kpl. Tarrakuva-arkki ( 15 kpl ) ja ryhmäkuva. Yht. 19,90e

Yhteistyössä