Koukussa!!!

  • Viestiketjun aloittaja Kohta 70-v
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tätä minä olen joskus miettinyt ja pitänyt itseäni niin tyhmänä, etten ole koskaan ääneen keneltäkään asiaa kysynyt: jos lähtee hoidattamaan vaihdevuosivaivojaan hormoneilla, eikö se ole välttämättömän lykkäämistä?

Eikö ne vaivat joskus tule joka tapauksessa sitten kun hoito loppuu? Tai haluaako kukaan syödä hormoneja lopun ikänsä, hyvässä lykyssä 30 vuotta?
Ei tarvi mitään eikä vaivoja kaikille tuu
 
vierailija
Miten päästä eroon estrogeenilaastareista?

Jos jätän sen väliin (1 laastari/viikko) alkaa punotus, hiki, ja unensaantivaikeudet, nivelkivut, ärtymys ja kiukuttelu.
Minulla on verenpaine- ja sepelvaltimotauti, ulkoilen, käyn jumpassa, syön luullakkseni terveellisesti.
Olen käyttänyt 20 vuotta, eli aloitin kohdunpoiston jälkeen.
Mikä avuksi?
Oioi-mahtaako olla enää näppiksillä?
 
vierailija
Tätä minä olen joskus miettinyt ja pitänyt itseäni niin tyhmänä, etten ole koskaan ääneen keneltäkään asiaa kysynyt: jos lähtee hoidattamaan vaihdevuosivaivojaan hormoneilla, eikö se ole välttämättömän lykkäämistä?

Eikö ne vaivat joskus tule joka tapauksessa sitten kun hoito loppuu? Tai haluaako kukaan syödä hormoneja lopun ikänsä, hyvässä lykyssä 30 vuotta?
Ei halua.
 
Paras luontaistuote vaihdevuosiin - https://nuvialab.com Helpotti alkavia vaihdevuosi oireita,mm. kuumia aaltoja yöllä ja hikoilua päivisin. Vaikutti myös mielialaan myönteisesti. Lieneekö tuotteen ansiota että olen pysynyt terveenä koko talven vaikka lähipiirissä ollut flunssaa. Olen erittäin tyytyväinen! Suosittelen!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tätä minä olen joskus miettinyt ja pitänyt itseäni niin tyhmänä, etten ole koskaan ääneen keneltäkään asiaa kysynyt: jos lähtee hoidattamaan vaihdevuosivaivojaan hormoneilla, eikö se ole välttämättömän lykkäämistä?

Eikö ne vaivat joskus tule joka tapauksessa sitten kun hoito loppuu? Tai haluaako kukaan syödä hormoneja lopun ikänsä, hyvässä lykyssä 30 vuotta?
Ei halua
 

Yhteistyössä