Kotona tämäkin ilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ehdotin miehelle eilen, että lähettäs viihteelle. Viimmeksi on oltu lokakuussa. No mies kysy, että miten lapset (11v,9v ja5v) no mää sanoin, että jos 11v ja 5v menee mun äidille ja tuo 9v anopilleni. Asia oli ok. No sitten meni jonku aikaa ja mies rupes "nariseen" kuinka vaikia lapset on sitten sunnuntaina hakia. Meni sitten mulla meno fiilikset siinä. Jos kerta on niin P&?"N vaikiaa niin eikait sitä sitten pakko oo lähteä viihteelle. Mulla on varmaan harvinainen mies yleensähän naisten ongelma on liian hyvin baarissa viihtyvät miehet. Vai?

Meistä on liian kova urakka mummulle (siis kumpikin mummu on yksinäinen) jos kaikki kolme samassa paikassa. Eikä anoppi ota tätä meidän 5v hoitoon, koska lapsi on saanut joskus 2v huutokohtauksen ollessaan yötä siellä.

minä lähtisin ilman miestä. Me käydään aina yksin/muiden kanssa joka paikassa ja yhdessä ei päästä yhtään mihinkään ilman lapsia (esim. ulkomaillekin menen yksin ) lomat ei mene yhteen eikä ole ketään kuka hoitaisi lapsia, kun sukulaiset asuu 500km päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikait se itku auta markkinoilla. Lähen laittaan saunaan tulet. Ja baariin mennään sitten vuonna hanska ja pipo.......

Kerro nyt mikä se syy on miksi sinne baariin ei voi lähteä ilman miestä, kaverin kanssa? Kun nyt kerran otit tuon marttyyri-linjan niin ois kiva tietää, ettäm iksi olet sen äijän tossun alla?

Yhteistyössä