Kotona lisäansion tienaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirssu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirssu

Vieras
Tuleeko kellekään mieleen mitä hommaa vois tehdä kotoa käsin iltaisin, saisi lisäansiota toisen työn ohella.

ja nyt en tarkoita mitään sellaista että myisin esim. alkkareitani.

Alkuperäinen kirjoittaja pirssu:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja pirssu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Myy alkkareitasi.

jos helppoa rahaa tarttee niin toki tekisin niin. mutta tuollaista asiaa on varmasti melko vaikeaa tehdä anonyymina. pitäähän niistäkin raha tulla omalle tililleni.

postiennakolla =)

aivan, postiennakolla :) noinhan se oliskin helppoa.

näin, koska asiaks ei saa sun tiedot, voit vielä tämän takia ota käytöön vaikka postilokero, sitten sinne ei tulee kun joku PL osoite, missä ei mitään tietoa, eikä se maksaa kun jotain 60e vuodessa

Ostaako pervot oikeesti käytettyjä alkkareita? Olen kuullut, ettää juu ja säilötään ihan minigrippeihin. Mutta missä niitä kaupataan ja mitä niistä maksetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:
Ostaako pervot oikeesti käytettyjä alkkareita? Olen kuullut, ettää juu ja säilötään ihan minigrippeihin. Mutta missä niitä kaupataan ja mitä niistä maksetaan?

Mä en ikinä sellaista ole harrastanut, mut kerran yks itse pyysi 400lla minulta ne, no tottakai mä annoin ne hm stringit :laugh:

15-30 euroa per alkkarit. esim. verkkopirkosta löytyy ilmoituksia. joo, itse harkitsen tätä myös..rahalle kun olisi kipeästi tarvetta. mietityttää vain miten saan anonyymisti ne myytyä. ettei ostaja saa mun nimeä selville kun maksaa alkkarit tilille.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
15-30 euroa per alkkarit. esim. verkkopirkosta löytyy ilmoituksia. joo, itse harkitsen tätä myös..rahalle kun olisi kipeästi tarvetta. mietityttää vain miten saan anonyymisti ne myytyä. ettei ostaja saa mun nimeä selville kun maksaa alkkarit tilille.

hae itselle postilokeron

hae itselle postilokeron

Mitä tämä postilokero käytännössä tarkoittaa?

mutta entäs kun se maksaa ne. joku ku jossain sano, et ostaja oli lupautunut maksaan postiennakolla mut oli sit unohtanut muka. ja sit viestitti, että laittaakin tilille sen summan. kun se tilinumerohan on siinä postiennakkomaksu lapussa..mut mietin, et miten se sit sai ne sieltä postista jos se oli käynytki pankkiin maksamassa...tajusko kukaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäkysyy:

hae itselle postilokeron

Mitä tämä postilokero käytännössä tarkoittaa?

siellä ei ole sun osoite vaan sun postilokeron osoite, kun joka tapauksessa pakko laita osoitteen jos lähetät tavarat ihmisille, mut parempi postilokeron osoitteen kun oman

mutta entäs kun se maksaa ne. joku ku jossain sano, et ostaja oli lupautunut maksaan postiennakolla mut oli sit unohtanut muka. ja sit viestitti, että laittaakin tilille sen summan. kun se tilinumerohan on siinä postiennakkomaksu lapussa..mut mietin, et miten se sit sai ne sieltä postista jos se oli käynytki pankkiin maksamassa...tajusko kukaan :D

juu, sitten se on toinen ongelma, mut avaa joku kortti mihin voi ne stringi maksut tulla :D miks pitää pelätä

Mä rupesin samasta syystä aikanaan myymään Avonia, siinähän voi itte valita, mitä tekee.

Jakaako kuvastot vaan tutuille vai lisäksi tuntemattomille vai pitääkö kutsuja jne.
Helppoo kun ei oo mitään pakkoja.
:D

Hei
Minä olen tienannut sijoittamalla rahaa Internetistä löytyviin sijoitusyrityksiin, joista suurin osa on epäluotettavia tai nopeasti kaatuvia, mutta Safe Depositary, johon pääsee tutustumaan esim. allaolevasta linkistä on maksanut minulle 1.6 % arkipäivisin voittoa 400 dollarin sijoituksesta. Sijoitin sen kevättalvella ja tähän mennessä olen tienannut n. 650 dollaria ja sen lisäksi olen osan voitoista sijoittanut uudelleen ja tällä hetkellä sijoitukseni on n. 850 dollaria. Se on tämänhetkinen pääoma, joka maksetaan pois marraskuussa tai sen voi sijoittaa uudelleen. Alkaen tuhannesta dollarista korko on 1.8 dollaria. Alkupääomaa voi kartuttaa 10-100 % ja nostaa vain osan voitosta tai sijoittaa kaiken heti uudelleen. Tähän osallistuminen edellyttää, että hankkii nettipankkitilin esim. kanadalaiseen Alertpay-pankkiin, jonne ja josta rahat voi siirtää omalta pankkitililtä. Alertpayn hankkiminen on ilmaista, mutta rahansiirto maksaa vähän. Alertpay_linkki:

https://www.alertpay.com/?z7L4OXT1qAdrE52OaxzWFQ%3d%3d

https://safedepositary.com/#

Olemme saksalainen yritys, joka etsii suomenkielisiä (äidinkieli)
avustajia Suomessa toimivaan internet-chattiin. Olemme hoitaneet tätä
projektia viimeisen 6 vuoden ajan yli 15 maassa. Chat-operaattorin työn
hoitamiseksi tarvitsette tietokoneen nopealla internet-yhteydellä, joten
työ voidaan hoitaa kotoa käsin. Käyttöohjelma on internet-pohjainen,
johon tarjotaan valmennus.

Hakijoilta edellytetään hyvä englannin tai saksan kielen taito sekä
vähintään 18-vuoden ikä. Työntekijän muina ominaisuuksina tulisi olla
luotettavuus, joustavuus, avomielisyys, luovuus ja hyvä huumorintaju!
Maksamme palkan kuukausittain.

Jos olet kiinnostunut työpaikasta, lähetä hakemus osoitteeseen
rekry.zweiloewen.suomi@gmail.com

Lisätietoja yrityksestä:
Zwei Löwen mediawerk GmbH, Münster

Zwei Löwen mediawerk GmbH, Hafenweg 46-48, D-48155 Münster

Alkuperäinen kirjoittaja Zwei Löwen;29663708:
Olemme saksalainen yritys, joka etsii suomenkielisiä (äidinkieli)
avustajia Suomessa toimivaan internet-chattiin. Olemme hoitaneet tätä
projektia viimeisen 6 vuoden ajan yli 15 maassa. Chat-operaattorin työn
hoitamiseksi tarvitsette tietokoneen nopealla internet-yhteydellä, joten
työ voidaan hoitaa kotoa käsin. Käyttöohjelma on internet-pohjainen,
johon tarjotaan valmennus.

Hakijoilta edellytetään hyvä englannin tai saksan kielen taito sekä
vähintään 18-vuoden ikä. Työntekijän muina ominaisuuksina tulisi olla
luotettavuus, joustavuus, avomielisyys, luovuus ja hyvä huumorintaju!
Maksamme palkan kuukausittain.

Jos olet kiinnostunut työpaikasta, lähetä hakemus osoitteeseen
rekry.zweiloewen.suomi@gmail.com

Lisätietoja yrityksestä:
Zwei Löwen mediawerk GmbH, Münster

Zwei Löwen mediawerk GmbH, Hafenweg 46-48, D-48155 Münster

avomielisyys :D miksköhän :D

Yhteistyössä