töitä kotoa käsin..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tekemistä vailla...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tekemistä vailla...

Vieras
eli siis,onkohan mitään työhommia mitä voisi hoitaa kotoa käsin, siis sellaista jossa voisi saada lisäansioita..?? esim jotain myyntijuttuja jne...?? tilanne tällä hetkellä se että olen äitiyslomalla, ja olisi kiva saada jotain pientä lisäansiota kotoa käsin..tietokone on käytettävissä 24/7, joten sekään ei olisi este.. miten muut, tekeekö joku kotoa käsin töitä?

koitin etsiä netistä mut en löydä..joo,oli siellä jotain avonin ja oriflamen kauneuskonsultti juttuja, mutta olen niissä joskus vuonna kuokka ja miekka ollut,joten en niihin alkais enään.. toiveissa olisikin nyt jotain muuta =)

[QUOTE="vieras";24134916]Minä laitoin verkkokaupan pystyyn. :) Toki on paljon hommaa, mutta 3v menee tuossa samalla kotona.[/QUOTE]

millaisen verkkokaupan perustit?mitä myyt? :)

Alkuperäinen kirjoittaja tekemistä vailla...;24135516:
koitin etsiä netistä mut en löydä..joo,oli siellä jotain avonin ja oriflamen kauneuskonsultti juttuja, mutta olen niissä joskus vuonna kuokka ja miekka ollut,joten en niihin alkais enään.. toiveissa olisikin nyt jotain muuta =)

No minkälaista sitten etsit? Onhan noissakin vatteita, koruja, mausteita, kippoja, kynttilöitä sun muuta, eli tuotteissa kyllä löytyy, jos tuollanen myyntitapa kuitenkin kiinostaa ja se on tuttua.

http://kaksplus.fi/keskustelu/perhe-ja-koti/perhe-ja-tyo/1315573-ketju-jalleenmyyjille/

No saatta ne myydäkin, riippuu kokonaan siitä miten sopivia ne ostajille ja miten hyvännäköisiä. Tosin jos koruja miettii niin Lemomia kai pääsis myymään ihan pelkällä yritystunnuksella ja puhtailla verotiedoilla.

Yhteistyössä