kotkalaisia yksinhuoltajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Moikka!

Löytyiskö Kotkasta muita pienen lapsen/lasten kanssa yksin olevia? Itse olen 27-vuotias ja poika 1,5. Olis kiva saada uusia kavereita sekä itselle että poitsulle. Aika nimittäin käy välillä todella pitkäksi kotona ollessa. Töihin en ole kuitenkaan ihan vielä palaamassa.

Tietysti viestit enemmän kuin tervetulleita muiltakin..

=)

Moikka!

Mä olen yksinhuoltaja kotkasta. Olen 27-vuotias. Mulla on poika 3,9 vuotias ja tyttö 2,3 vuotias. Olisi kiva saada kavereita ja olisi kiva tutustua. Laita viestiä jos kiinnostaa mepa2@luukku.com

:wave: Kotkassa virallisesti ihan pian, nyt "epäviallisesti" vielä; kahden asunnon ja kaupungin välissä vuoden vaihteeseen.

26-vuotias eronnut 2 lapsen äiti. Pojat 7v ja 1v10kk. Avoliittoon siis muuttamassa.
Olisi oikein kiva tutustua Kotkalaisiin äiteihin, itse kun en sieltä päin vielä juuri ketään tunne :)

shoppailu kaveri olisi enemmän kuin tervetullut ja leikkipusitoon juttukaveriksi :flower:

smilex@blondit.net<br><br>

Vieläkö löytyis seuraa Kotkasta? Täällä yksi, tosin vasta tuleva, äiti kaipailee seuraa kotkalaisista. Omilla ystävillä ei ole vielä lapsia ja ois mukava tutustua muihin äiteihin.

Yksityisviestejä odotellen.

Yhteistyössä