Kotivärjäysapuja kaivataan

TUNDRA-arjen sankari-

Aktiivinen jäsen
25.03.2006
9 314
0
36
Mulla on pitkät ja aika paksutkin hiukset. Yleens"vj¨n joko parturissa tai kaveri värj¨, mutta nyt ei ole hollilla kumpaakaan ja jotain tarttis tehdä. Niksejä mulle, miten saa tasaisimman lopputuloksen. Mitä teette takaraivon ja niskan kanssa.

Itselläni on reilusti lapaluiden alle ulottuvat hiukset, jotka värjään lähes aina itse. En onnistuisi, ellei olisi sellaista peilikaappia kylppärissä, jossa peilit saa niin, että näkee oman takaraivon. Värjään aina ekana etuosan, aloitan yleensä siitä missä pidän jakausta, siis pään sivulta. Teen aina uuden jakauksen, kunnes olen päässyt korvan kohdalle, sitten jatkan aloituskohdasta kohti toista korvaa. Sitten teen jakauksen korvasta korvaan, noin suurinpiirtein, takaraivolta siis hiukset värjäämättä. Aloitan jommankumman korvan takaa, teen pystysuoria jakauksia ja laitan väriä, kunnes toinen korva tulee vastaan. En ole kovin tarkka tuon takaraivon kanssa, teen harvempaan jakaukset ja laitan reilummin väriä, koska päällihiusten tyvi tulee värjättyä jo tuossa ekassa vaiheessa. Sit kun tyviväri on vaikuttanut, laitan väriä koko hiuksiin enemmän tai vähemmän onnistuneen tasaisesti... Oikeasti olen blondi ja värjään tummaksi kerran kk.

Yhteistyössä