Kotitestin One Step raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonas avaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ymmärrän kyllä kun vauvakuume on, niin se on, mutta nuo "viivanpaikka"-jutut on mielestäni idioottimaisia. Painuuko se pahvi pohjalle ihan huvikseen siitä ja tekee "viivanpaikan" että testaaja saa arpoa ollakko vai eikö olla. Mikä sen paperin painaa sinne pohjaan muka?
Jos siihen tulee punaista, on raskaana, jos ei, niin selvä se.

Hui :D Siihen tuli sellainen just ja just silmin havaittava viiva. Heti kyllä sen huomasi, ettei tarvinnut katsella auringonvalossa keskipäivällä testin toinen pää kaakkoon käännettynä yhdella jalalla seisoen pää vinossa... Nyt rupes jännittämään! Muutaman päivän päästä teen siis uuden!

Mulle tulee aina haalea viiva, viime kuussa haalean värillinenkin useaan eri merkkiseen (en ollut raskaana). Myös ovistesteihin tulee aina melko tummat viivat. Lääkäri totesi että joillakin pissan koostumus on sellaista että ihan hirmu pienetkin määrät hormoneja tekee viivan, vaikka ei olisikaan raskaana/ovuloisi juuri silloin.

Kannattaa siis yrittää sinnitellä riittävän pitkälle sen testauksen kanssa niin tulokseen voi luottaa, vaikka tiedän että hirmu vaikeaa se odottaminen on...

Alkuperäinen kirjoittaja T-Bird:
Ymmärrän kyllä kun vauvakuume on, niin se on, mutta nuo "viivanpaikka"-jutut on mielestäni idioottimaisia. Painuuko se pahvi pohjalle ihan huvikseen siitä ja tekee "viivanpaikan" että testaaja saa arpoa ollakko vai eikö olla. Mikä sen paperin painaa sinne pohjaan muka?
Jos siihen tulee punaista, on raskaana, jos ei, niin selvä se.

Kyllä minä joissain testeissä olen ennen käyttöä jo nähnyt viivanpaikat, eli sellaiset harmahtavat viivat siinä jotka sitten värjäytyvät pissan mukana. Tai sitten minun silmäni vilisevät testiviivoja viivojen perään :D

Tein eilen tollasen kotitestin (liuska) ja punainen viiva pärähti siihen heti, mutta koska ohjeet olivat NIIN EPÄMÄÄRÄISET en tosiaan tiedä mitä tulos tarkoittaa!!! Toinen erilainen viiva oli ns. testialueen ja sen "viiva-alueen" välissä. Ohjeissa luki kontrolliviivoista ja testiviivoista ja testin eri alueista jne. Kuva oli hämärä ja teksti aivan epäselvää. Vielä olisi neljä testiä jäljellä nuuka kun olin ja tilasin paketillisen halvalla... :/