Kotitesti.fi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilasin viime viikon tiistaina eikä vieläkään oo tullut! olen lähettänyt jo kahteen otteeseen sähköpostia ja käskivät odottaa tähän päivään ja sitten he alkavat selvitella Itellan kanssa asiaa. Meinasi että jos on niin iso paketti ettei mahdu postilaatikosta niin ovat vieneet postiin josta tulis pakettiokortti mutta soitin eilen postiin eikä siellä ole sellaista näkynyt :kieh: :kieh: . Ajattelin jo että ovat jakaneet väärään osoitteeseen...siinäppähän olis naapureilla ihmettelemistä ku postista pärähtäis ovulaatiotestejä iso kasa:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Tilasin viime viikon tiistaina eikä vieläkään oo tullut! olen lähettänyt jo kahteen otteeseen sähköpostia ja käskivät odottaa tähän päivään ja sitten he alkavat selvitella Itellan kanssa asiaa. Meinasi että jos on niin iso paketti ettei mahdu postilaatikosta niin ovat vieneet postiin josta tulis pakettiokortti mutta soitin eilen postiin eikä siellä ole sellaista näkynyt :kieh: :kieh: . Ajattelin jo että ovat jakaneet väärään osoitteeseen...siinäppähän olis naapureilla ihmettelemistä :laugh:

Mä kanssa tilasin viime tiistaina!Ajattelin tänään kanssa alkaa pommittamaan spostilla,jos ei postissa ole tullut :kieh: :kieh:

Mä tilasin sieltä, eikä ollut mitään ongelmaa. lopulta vain kuitenkin apteekista ostetulla plussasin. Aloinkin jo miettiä, onko niissä testeissä jotain vikaa... :)

Tänään laitoin mäkin viestiä menemään. Pahoittelivat ja sanoivat,että on kuulemma paketti postissa jumissa jostain syystä. Lupasivat laittaa uuden paketin tulemaan,jonka pitäisi kuulemma olla huomenna perillä. Melko helposti laittavat uutta pakettia tulemaan,jos kerran edellinenkin on heidän mukaan postissa jumissa,heistä riippumattomasta syystä :whistle:

Yhteistyössä