Kotisiivous -fantasia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pölyhuisku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pölyhuisku

Vieras
Mulla on hassu fantasia :). Musta olis tosi kiihottavaa käydä siivoamassa jonkun komean, fiksun ja mielellään varakkaan miehen luona. Se vois olla vaikka vähän vanhempikin herrasmies ja sellainen, joka tykkäis katsella tämmöistä runsaanrehevää, nelikymppistä, hymyilevää naista. Siivoisin siis ihan oikeasti ja se mies vois seurata mun siivoilua. Mulla olis yllä joku kiva pieni hamonen, avokaulainen paita ja vaikka staykkarit jalassa ja korkeakorkoiset kengät. Sitten kun kumartelisin, kurkottelisin ja konttaisin lattialla, mies näkisi kaikkea "kivaa" ja hän voisi käydä aina välillä kourimassa ja taputtelemassa mua. Lopuksi kun siivous olisi suoritettu, mies ottaisi mut oikein kunnolla ja mielellään monta kertaa. Lähtisin sitten kotiini puna poskilla ja jäisin odottamaan seuraavaa "viikkosiivousta". Niin ja selvyyden vuoksi mä en ole ammatiltani siivooja, osaan toki kyllä tehdä puhdasta jälkeä :). Löytyisköhän tämmöistä miestä Turun suunnalta?

Hmm... hyvältä kuulostaa. Mielellään sitten hameen alla ei mitään..
Voisin olla tuo mies ja antaa siivousohjeita, esim. keittiön päydän yläpuolella oleva lampusta pitäisi pyyhkiä pölyt ja sehän vaatii pöydän päällä seisomista (vähän jalat harallaan). Itse istuskelisin sopivasta siinä pöydän ääressä. Ja löytyy hankaliakin siivouskohteita (kuten kylpyamme), joissa joutuu kumartumaan seisaaltaan alaspäin mehukas peppu sopivasti näkyvillä. Jos näin kuuma ilma on niin voisin komentaa ottamaan sen paidan pois että voisin katsella heilahtelivia rintojasi....
Kontallasi siivotessasi tulisin tietenkin estelyistäsi huolimatta välillä kourimaan pakaroitasi ja lipomaan kielelläni välistäkin...
Siivotessasi alkaisin vähitellen runkkaamaan ja toisin kullini kasvojesi lähelle....
Puhdasta jälkeä tekisin minäkin kielelläni reisiesi välissä, tosin sotkuakin taas syntyisi kullin kanssa:)

Alkuperäinen kirjoittaja HRH:
Hmm... hyvältä kuulostaa. Mielellään sitten hameen alla ei mitään..
Voisin olla tuo mies ja antaa siivousohjeita, esim. keittiön päydän yläpuolella oleva lampusta pitäisi pyyhkiä pölyt ja sehän vaatii pöydän päällä seisomista (vähän jalat harallaan). Itse istuskelisin sopivasta siinä pöydän ääressä. Ja löytyy hankaliakin siivouskohteita (kuten kylpyamme), joissa joutuu kumartumaan seisaaltaan alaspäin mehukas peppu sopivasti näkyvillä. Jos näin kuuma ilma on niin voisin komentaa ottamaan sen paidan pois että voisin katsella heilahtelivia rintojasi....
Kontallasi siivotessasi tulisin tietenkin estelyistäsi huolimatta välillä kourimaan pakaroitasi ja lipomaan kielelläni välistäkin...
Siivotessasi alkaisin vähitellen runkkaamaan ja toisin kullini kasvojesi lähelle....
Puhdasta jälkeä tekisin minäkin kielelläni reisiesi välissä, tosin sotkuakin taas syntyisi kullin kanssa:)

Joo jättäisin toki pikkuhousut pois, siten on huomattavasti vilpoisampaa siivotakin näin kesäkuumalla. Mielelläni puhdistaisin lamppusi ja kuuraisin kylpyammeesi ja ehkä ikkuniakin pitäisi pestä joskus, puhumattakaan lattioiden jynssäämisestä ja lakanoiden vaihdosta. Kyllähän minä varmasti muodon vuoksi vähän yrittäisin estellä sinun hyväilyjäsi, mutta samaan aikaan olisin kuitenkin innokkaana työntämässsä muhkeita pakaroitani kasvojasi vasten...minä kun niin tykkään siitä, kun sieltä nuollaan ihanasti. Eikä minua haittaisi yhtään, vaikka puuhastelumme saisivatkin sotkua aikaiseksi, osaanhan minä puhdistaa kaikki sotkut...

Tule ihan hiki näin kuumana kesäpäivänä ja kuuma myös kun katselen sinun paljasta pyllyä kun kumarat edessäni noin mukavasti...aaah. Istun tuolillani ja minulla on ainoastaan shortsit päällä ja kyllä sinä katselet kuinka kullini pullistaa siellä. Kehun sinun työskentelyä ja sinun kauniita pakaroitasi... Mietin että jos saisin hitaasti noita nuolla...

Kotona on kyllä vähän hankaliakin paikkoja....sohvan takana on pöytä ja siinä olevista tavaroista pitäisi pyyhkiä pölyt. Jos nyt sattumalta istuisinkin sohvalla niin joutuisit kumartumaan ylitseni ja voi olla, että nostaisin paitaasi ylös päästäkseni kourimaan tissejäsi ja imeskelemään nännejäsi.
Ja tiskatakin täytyy...etkä saisi hommaa keskeyttää vaikka tulisinkin taaksesi polvillani kurkkimaan hameesi alle, puristelisin pakaroitasi ja nuoleskelisin pitkään joka paikasta:)

Mitenkäs hoitaisit tilanteen kun huomaisit, että kiihotun niin että vasta kuuraamallesi lattialle voisi lentää jotakin?:)

Kotona on kyllä vähän hankaliakin paikkoja....sohvan takana on pöytä ja siinä olevista tavaroista pitäisi pyyhkiä pölyt. Jos nyt sattumalta istuisinkin sohvalla niin joutuisit kumartumaan ylitseni ja voi olla, että nostaisin paitaasi ylös päästäkseni kourimaan tissejäsi ja imeskelemään nännejäsi.
Ja tiskatakin täytyy...etkä saisi hommaa keskeyttää vaikka tulisinkin taaksesi polvillani kurkkimaan hameesi alle, puristelisin pakaroitasi ja nuoleskelisin pitkään joka paikasta:)

Mitenkäs hoitaisit tilanteen kun huomaisit, että kiihotun niin että vasta kuuraamallesi lattialle voisi lentää jotakin?:)

Olen hyvin tunnollinen ja kuuliainen, joten pyyhin toki pölyt, vaikka työasento olisikin hieman hankala, haluanhan toki, että olet tyytyväinen työskentelyyni :). Niin kyllä mun tisseissäni kourittavaa riittää ja nännini ovat oikein hyvillään päästessään lämpimien huuliesi väliin - ne "palkitsevat" alkamalla törröttää mukavasti, uskoisin, että pidät niistä.

Onpas noita likaisia astioita kertynytkin taas viikon aikana...huh huh! Mutta ei se mitään, sinun seurassasi niiden tiskaaminenkin on kuin huvia. Ihmettelen kyllä hieman, että miksei noinkin hyvin toimeen tuleva mies ole hankkinut astianpesukonetta, mutta ehkä sinulla on tosiaan oma syysi moiseen :). Voi sinua veijaria, antaisit minun nyt edes tiskata rauhassa...oih äläs nyt....mitä sinä oikein aiot...ooooohhh...!

Niin ja jos se lattia tosiaan likaantuu taas, niin eihän mun auta muu, kun käydä taas kontalleen ja siivota likaantuneet kohdat uudelleen...aina teidän miesten jälkiä saa olla korjaamassa, mutta meiltä naisiltahan se sujuu näppärästi :).

Alkuperäinen kirjoittaja Mr:
Tule ihan hiki näin kuumana kesäpäivänä ja kuuma myös kun katselen sinun paljasta pyllyä kun kumarat edessäni noin mukavasti...aaah. Istun tuolillani ja minulla on ainoastaan shortsit päällä ja kyllä sinä katselet kuinka kullini pullistaa siellä. Kehun sinun työskentelyä ja sinun kauniita pakaroitasi... Mietin että jos saisin hitaasti noita nuolla...

Kieltämättä kiihotun kovasti, kun näen shortsiesi etumuksen pullottavan noin kovasti. Mielikuvitukseni lähtee liikkeelle ja ajattelen, että mitäpä jos...mutta eihän se taitaisi olla sopivaa, koska olet nyt ikäänkuin työnantajani.
Mukavaa kuulla, jos olet tyytyväinen työskentelyyni, olen niin mielissäni kehuistasi. Olisiko kovin tunkeilevaista, jos rohkenisin pyytää sinua tarjoamaan minulle vaikka kylmää appelsiinimehua, sillä on todella kuuma päivä ja olisi kiva istahtaa hetkesi mehulasilliselle siihen lähellesi...?

Ison parvekkeein kukat pitäisi vielä kastella päivän päätteeksi. Ehkä on parempi että pidät kuitenkin paidan päälläsi siellä ulkona koska joku voisi nähdä:) Minä asetun istumaan parvekkeen lattialle kun kun tulet kastelukannun kanssa ulos. Nypit kuivuneet kukat pois ja kastelet kukkia. Levitän reitesi työntäen kieleni kiimaiseen vakoosi. Naapurit eivät (?) huomaa mitään erikoista... Hetken kuluttua nousen ylös ja tulen taaksesi kivikovan kyrpäni kanssa. Nostan mekkoasi ja pakotan sinut kumartumaan eteenpäin. Nojaat parvekkeen kaiteeseen ja työnnät kiihottavaa persettäsi taaksepäin, kastelukannu saa jäädä nyt lattialle. Ohjaan kullini liukkaalle vitullesi ja painan sen syvälle. Vastapäisen talon parvekkeilla olevat ihmiset näkevät meidät, mutta eivät tiedä mitä oikeasti tapahtuu. Kyrpäni paisuu kovemmaksi sisälläsi ja nussin sinua nopeammin. Toinen käteni on parvekkeen kaiteella mutta toisen vien etukautta klitoriksellesi. Pian meistä kumpikaan ei enää välitä vaikka ihmiset kuulevatkin kiimaisen huohotuksen ja vitustasi kuuluvan litinän kun kova kyrpäni soutaa sisälläsi....
Tiedän saaneeni itselleni vakiosiivoojan jollaista olen pitkaaään odottanut....

- Oikeasti, kiinnostaako? En aivan Turun lähellä asustele mutta matkasi voisin järjestää..

Ison parvekkeein kukat pitäisi vielä kastella päivän päätteeksi. Ehkä on parempi että pidät kuitenkin paidan päälläsi siellä ulkona koska joku voisi nähdä:) Minä asetun istumaan parvekkeen lattialle kun kun tulet kastelukannun kanssa ulos. Nypit kuivuneet kukat pois ja kastelet kukkia. Levitän reitesi työntäen kieleni kiimaiseen vakoosi. Naapurit eivät (?) huomaa mitään erikoista... Hetken kuluttua nousen ylös ja tulen taaksesi kivikovan kyrpäni kanssa. Nostan mekkoasi ja pakotan sinut kumartumaan eteenpäin. Nojaat parvekkeen kaiteeseen ja työnnät kiihottavaa persettäsi taaksepäin, kastelukannu saa jäädä nyt lattialle. Ohjaan kullini liukkaalle vitullesi ja painan sen syvälle. Vastapäisen talon parvekkeilla olevat ihmiset näkevät meidät, mutta eivät tiedä mitä oikeasti tapahtuu. Kyrpäni paisuu kovemmaksi sisälläsi ja nussin sinua nopeammin. Toinen käteni on parvekkeen kaiteella mutta toisen vien etukautta klitoriksellesi. Pian meistä kumpikaan ei enää välitä vaikka ihmiset kuulevatkin kiimaisen huohotuksen ja vitustasi kuuluvan litinän kun kova kyrpäni soutaa sisälläsi....
Tiedän saaneeni itselleni vakiosiivoojan jollaista olen pitkaaään odottanut....

- Oikeasti, kiinnostaako? En aivan Turun lähellä asustele mutta matkasi voisin järjestää..

Tietysti hoidan myös kukkasi. Sinulla onkin aurinkoinen ja suojaisa parveke, kelpaa täällä päivää paistatella. Tämä on kyllä ehdottomasti paras kotisiivouspaikka, missä olen työskennellyt! Ihanaa, kun annat mulle niin paljon huomiota ja haluat tarkkailla työskentelyäni, tykkään olla "valvovan silmän" alla. Katseesi kiihottaa minua, tunnen kutkuttavaa sykettä pimpsassani ja tunnen, miten kosteuteni leviää turvonneiden häpyhuulieni välistä paljaiden reisieni sisäpintaan. Mietin, mahtaako tuo suloinen tuoksu kantautua sinun sieraimiisi...ei kai sentään.

Nypin kaikki kuolleet kukat pois ja kastelen lopuksi kaikki laatikot. Katseesi melkein polttaa pystyä, pyöreää ja täyteläistä peppuani, lantioni keinahtelee houkuttelevasti touhutessani kukkien kimpussa, niinkuin se olisi tärkein asia maailmassa. Ajatukseni ovat kuitenkin aivan jossakin muualla, kuin kukissa, sillä minua panettaa aivan armottomasti.

Samassa kuulen liikettä takanani, tulet luokseni ja kätesi kulkee paljasta säärtäni pitkin ylös reidelle. Suukottelet jalkojani ja minä asetun keveään haara-asentoon. Kätesi hivelee hellästi reisieni sisäpintaa, tuhannet pienet sävärit kulkevat vartaloni lävitse odottaen jotakin vielä parempaa. Työnnät pääsi hameeni alle ja löydät kostean, paljaan namini ja kielesi alkaa lipomaan sitä ahnaasti. Työnnät kielesi sisääni ja suorastaan juot valuvaa lemmeneliksiiriäni. Kasvosi kostuu minusta ja minä työnnän itseäni nautinnollisesti kasvojasi vasten.

Nouset ylös, seisot takanani ja kohotat hamettani. Minä nojaan kaiteeseen, olen hieman etukenossa, jotta peppuni olisi kunnolla tarjolla sinulle. Tunnen, miten survaiset paksun, kovan kalusi litisevään vittuuni, ah miten hyvältä sen tuntuu! Löydämme pian yhteisen rytmin ja nussimme kuin viimeistä päivää. Unohdamme ajan ja paikan, millään ei ole mitään väliä, vain tämä hetki, tämä kiimainen pano on tärkeää. Hierot ihanasti kovaksi tullutta klittaani ja se saa minut ekstaasin partaalle. Hiero kovemmin, juuri noin...siitä, just siitä...kovemmin, paina kunnolla...aaahhh... että mä sitten rakastan siivoamista!!

Ai että kiinnostaisiko? Olisitko tosiaan valmis toteuttamaan fantasiani? Kuulostaa hyvältä. Kyllä siis kiinnostaa ihan oikeasti, riippuu tosin siitä, miten kaukana asut minusta. Niin ja sinähän saisit sitten laitettua tuon siivouspalkkani kotitalousvähennykseenkin :)

Niin, tuota kotitalousvähennystä ajattelin itsekin:)
Asiaan kuuluisi hdottomasti että siivouksesta maksetaan myös oikeasti palkka. Hommahan ei ole edes helppo koska olisin kaiken aikaa tielläsi ja häiritsemässä työtäsi...
Mielellään leikkiin kuuluisi se, että aluksi kurkkisin paikkojasi melkein salaa ja vähitellen kävisin yhä härskimmäksi...kourisin persettäsi ja rintojasi, nuoleskelisin sinua takaapäin ollessasi kontallasi, riisuutuisin vaivihkaa ja hieroisin kulliani pakaroitasi vasten ym.
Ja sen parvekkeella tapahtuvan kiimaisen nussimisen jälkeen saisit toki istahtaakin, pitää taukoa ja juoda jotakin. Joutuisit tosin siitä hyvästä vähitellen runkkaamaan ja imeskelemään kullini uuteen seisokkiin....:)

Niin, tuota kotitalousvähennystä ajattelin itsekin:)
Asiaan kuuluisi hdottomasti että siivouksesta maksetaan myös oikeasti palkka. Hommahan ei ole edes helppo koska olisin kaiken aikaa tielläsi ja häiritsemässä työtäsi...
Mielellään leikkiin kuuluisi se, että aluksi kurkkisin paikkojasi melkein salaa ja vähitellen kävisin yhä härskimmäksi...kourisin persettäsi ja rintojasi, nuoleskelisin sinua takaapäin ollessasi kontallasi, riisuutuisin vaivihkaa ja hieroisin kulliani pakaroitasi vasten ym.
Ja sen parvekkeella tapahtuvan kiimaisen nussimisen jälkeen saisit toki istahtaakin, pitää taukoa ja juoda jotakin. Joutuisit tosin siitä hyvästä vähitellen runkkaamaan ja imeskelemään kullini uuteen seisokkiin....:)

Aivan, kukas sitä kenenkään asuntoa ilmaiseksi alkaisi siivoamaan. Tosin itselleni siitä ei paljon jää, kun kyseessä olisi sitten sivutulo ja veroprosentti sitten sen mukainen. Ei pidä tosiaan siivoustyötä väheksymän, se on vaativaa hommaa ja kuten vielä itse sanoit, vielä hankalammaksi sen tekee ympärillä pörräävä asukas...:).

Hienoa, että ajattelet myös mun jaksamistani ja annat mun levähtää hetken mehulasilliseni kanssa. No problem at all eli ilman muuta (ja muut ilman) runkkaan ja imuttelen ihanan kyrpäsi taas juhlakuntoon, se onnistuu kyllä aivan varmasti. Eihän kiimainen siivoojatar nyt yhteen eikä kahteenkaan panoon tyydy...
Mites me tässä asiassa nyt edetään, mua siivottuttais jo niin kamalasti...?

Alkuperäinen kirjoittaja janne:
Pölyhuisku... tuuthan meillekkin siivoomaan muakin panettas kauheesti !

Katotaan nyt ekaksi, että vastaako tuo HRH mun viestiini, sillä kyllä mulle riittää yksi siivouspaikka, ei oo tarkoitus mitään "siivousrinkiä" alkaa pyörittään. Mut jos tuosta HRH:stä ei kuulu enää mitään, niin palataan sit asiaan

Anteeksi kun joudut odottelemaan näitä viestejäni....aikalailla kiirettä juuri nyt.
Hyvä jos siivotuttaa kamalasti (toivottavasti saat siellä kuitenkin helpotusta tilanteeseen ilman siivoustakin:).
Kyllähä näitä siivoustouhuja ajatellessa kyrpäkin seisoo ja panettaa kamalasti. Mielellään sen tunkisi kiimaisen siivojattaren halukkaaseen vittuun...
Yritän myöhemmin laittaa vähän faktaa itsestäni ja ehdotusta jatkosta.

Jannen kanssa olen hiukka eri mieltä...ei liian paljasta ensi alkuun, vilauttelu ja kurkistelu on kivaa:)

Anteeksi kun joudut odottelemaan näitä viestejäni....aikalailla kiirettä juuri nyt.
Hyvä jos siivotuttaa kamalasti (toivottavasti saat siellä kuitenkin helpotusta tilanteeseen ilman siivoustakin:).
Kyllähä näitä siivoustouhuja ajatellessa kyrpäkin seisoo ja panettaa kamalasti. Mielellään sen tunkisi kiimaisen siivojattaren halukkaaseen vittuun...
Yritän myöhemmin laittaa vähän faktaa itsestäni ja ehdotusta jatkosta.

Jannen kanssa olen hiukka eri mieltä...ei liian paljasta ensi alkuun, vilauttelu ja kurkistelu on kivaa:)

Kas tuleva työnantajanihan se siellä, kiva kun ehtisit poikkeamaan. En mäkään tänne aina ehdi, onhan kaikilla muutakin tekemistä. Siivotuttaa joo, mutta oikein arvasit, suurimmat paineet saan purettua kyllä täälläkin, ei mulla "siitä" puutetta ole. Tuo siivousfantasia olis vaan sellaista extrakivaa :)

Mä olen ajatellut, että sellainen mukava siivousasu voisi olla vaikka musta, kapea, hieman polvien yläpuolelle ulottuva puolihame, jossa takaa pieni halkio, valkoinen paitapusero tai joku muu avokaulainen paita, pieni soma valkoinen essukin olis hameen päällä kiva ja sitten mustat stay-up -sukat tai sukkanauhaliivit + sukat. Niin ja korkokengät tietysti. Kelpaiskos työnantajalle tämmöinen asiallinen asukokonaisuus?
Mä jään nyt sitten odottelemaan niitä faktoja sinusta ja niitä ehdotuksia, mutta älä anna mun odottaa viikkotolkulla, sillä haluan tosiaan ihan oikeesti toteuttaa tuon fantasian. Jos susta ei ala kuulumaan, niin täytyy yrittää etsiä sitten joku toinen siivouspaikka. Vaikka kieltämättä tämän siivoojattaren märkä, liukas, kuuma ja ah niin eloisa vako oli jo melkoisen innostunut ajatuksesta saada sisäänsä juuri sinun kovaa ja komeaa kyrpääsi..

Kerroin eilen kaverille tästä ketjusta ja nyt meitä olisi jo taas kaksi uutta työnantajaa tähän siivousrinkiin, että eikun vaan kontaktitietoa niin alkaa bisnes pyöriä...

Nuorempana olin duunissa, jossa sisäpihalla oli eräiden asuntojen ikkunoita ja parvekkeita. Eräässä yksiössä asukas (tarjoilija?) tapasi siivota ilkosillaan, vaikka näki kyllä hyvin, että kymmeniä äijiä oli joka kerta vastapäisissä ikkunoissa nenät litteinä ruuduissa. Joskus hän tarjosi extra bonuksen kun yleisöä oli riittävästi ja tuli parvekkeelle pyyhkimään tuhkakuppeja - ja siis aivan ilkosen alasti! Eikä me pojat menetty hetkeäkään!!!

Yhteistyössä