Alkuperäinen kirjoittaja HRH:
Ison parvekkeein kukat pitäisi vielä kastella päivän päätteeksi. Ehkä on parempi että pidät kuitenkin paidan päälläsi siellä ulkona koska joku voisi nähdä

Minä asetun istumaan parvekkeen lattialle kun kun tulet kastelukannun kanssa ulos. Nypit kuivuneet kukat pois ja kastelet kukkia. Levitän reitesi työntäen kieleni kiimaiseen vakoosi. Naapurit eivät (?) huomaa mitään erikoista... Hetken kuluttua nousen ylös ja tulen taaksesi kivikovan kyrpäni kanssa. Nostan mekkoasi ja pakotan sinut kumartumaan eteenpäin. Nojaat parvekkeen kaiteeseen ja työnnät kiihottavaa persettäsi taaksepäin, kastelukannu saa jäädä nyt lattialle. Ohjaan kullini liukkaalle vitullesi ja painan sen syvälle. Vastapäisen talon parvekkeilla olevat ihmiset näkevät meidät, mutta eivät tiedä mitä oikeasti tapahtuu. Kyrpäni paisuu kovemmaksi sisälläsi ja nussin sinua nopeammin. Toinen käteni on parvekkeen kaiteella mutta toisen vien etukautta klitoriksellesi. Pian meistä kumpikaan ei enää välitä vaikka ihmiset kuulevatkin kiimaisen huohotuksen ja vitustasi kuuluvan litinän kun kova kyrpäni soutaa sisälläsi....
Tiedän saaneeni itselleni vakiosiivoojan jollaista olen pitkaaään odottanut....
- Oikeasti, kiinnostaako? En aivan Turun lähellä asustele mutta matkasi voisin järjestää..
Tietysti hoidan myös kukkasi. Sinulla onkin aurinkoinen ja suojaisa parveke, kelpaa täällä päivää paistatella. Tämä on kyllä ehdottomasti paras kotisiivouspaikka, missä olen työskennellyt! Ihanaa, kun annat mulle niin paljon huomiota ja haluat tarkkailla työskentelyäni, tykkään olla "valvovan silmän" alla. Katseesi kiihottaa minua, tunnen kutkuttavaa sykettä pimpsassani ja tunnen, miten kosteuteni leviää turvonneiden häpyhuulieni välistä paljaiden reisieni sisäpintaan. Mietin, mahtaako tuo suloinen tuoksu kantautua sinun sieraimiisi...ei kai sentään.
Nypin kaikki kuolleet kukat pois ja kastelen lopuksi kaikki laatikot. Katseesi melkein polttaa pystyä, pyöreää ja täyteläistä peppuani, lantioni keinahtelee houkuttelevasti touhutessani kukkien kimpussa, niinkuin se olisi tärkein asia maailmassa. Ajatukseni ovat kuitenkin aivan jossakin muualla, kuin kukissa, sillä minua panettaa aivan armottomasti.
Samassa kuulen liikettä takanani, tulet luokseni ja kätesi kulkee paljasta säärtäni pitkin ylös reidelle. Suukottelet jalkojani ja minä asetun keveään haara-asentoon. Kätesi hivelee hellästi reisieni sisäpintaa, tuhannet pienet sävärit kulkevat vartaloni lävitse odottaen jotakin vielä parempaa. Työnnät pääsi hameeni alle ja löydät kostean, paljaan namini ja kielesi alkaa lipomaan sitä ahnaasti. Työnnät kielesi sisääni ja suorastaan juot valuvaa lemmeneliksiiriäni. Kasvosi kostuu minusta ja minä työnnän itseäni nautinnollisesti kasvojasi vasten.
Nouset ylös, seisot takanani ja kohotat hamettani. Minä nojaan kaiteeseen, olen hieman etukenossa, jotta peppuni olisi kunnolla tarjolla sinulle. Tunnen, miten survaiset paksun, kovan kalusi litisevään vittuuni, ah miten hyvältä sen tuntuu! Löydämme pian yhteisen rytmin ja nussimme kuin viimeistä päivää. Unohdamme ajan ja paikan, millään ei ole mitään väliä, vain tämä hetki, tämä kiimainen pano on tärkeää. Hierot ihanasti kovaksi tullutta klittaani ja se saa minut ekstaasin partaalle. Hiero kovemmin, juuri noin...siitä, just siitä...kovemmin, paina kunnolla...aaahhh... että mä sitten rakastan siivoamista!!
Ai että kiinnostaisiko? Olisitko tosiaan valmis toteuttamaan fantasiani? Kuulostaa hyvältä. Kyllä siis kiinnostaa ihan oikeasti, riippuu tosin siitä, miten kaukana asut minusta. Niin ja sinähän saisit sitten laitettua tuon siivouspalkkani kotitalousvähennykseenkin