Kotihoidontuki&Ulosotto&Veronpalautuksen ulosmittaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Velkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Velkainen

Vieras
Syitä en jaksa nyt kertoa, mutta ulosottoon maksettavaa löytyy jonkun verran.. Lyhennän muutaman kympin kuussa kyllä.. Kysymys onkin, että viedäänkö minulta veronpalautukset kun olen kotihoidontuella? Mieskin löytyy joka töissä.. Viime vuonna tähän aikaan ne mielestäni oli jo ulosmitattu, mutta nyt ei ole kuulunut mitään..

Jos sulla jotain saatavia ulosotossa on niin kyllä menee veronpalautuksista. MUTTA ennen ulosmittausta pitäisi tulla jonkun näköinen lappu, missä ilmoitetaan mitä ja milloin "pidätetään".

Höh :( Ei oo mitään ilmotusta tullut ja sitä ihmettelen kun kyllä siellä pitäisi vielä maksettavaa olla.. En viitsi soitellakkaan jos vaikka ois sattunut moka ja ne oliskin tulossa omalle tilille ;) Onko teille jolta ne viedään tullut jo ilmoitus että ne otetaan?

kyllä ilmoittaa ennakkoon kotiin tulleella kirjeellä, summineen päivineen. Sillä eivät automaattisesti voi mitata koko veronpalautusta, sillä heidän on laskettava tuloista/ulosmittauksesta myös että ulosmitattavalle jää elämiseenkin joku osuus.

AINA tulee ilmoitus.
tämä on fakta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
kyllä ilmoittaa ennakkoon kotiin tulleella kirjeellä, summineen päivineen. Sillä eivät automaattisesti voi mitata koko veronpalautusta, sillä heidän on laskettava tuloista/ulosmittauksesta myös että ulosmitattavalle jää elämiseenkin joku osuus.

AINA tulee ilmoitus.
tämä on fakta.

tieto pitää tulla, mutta veronpalautuksesta ei tarvitse laskea elämis osaa tms.juuri kysyin uo että jos vp maksettaisiin hiukan lyhennystä ja loput tulisi itselle kun ei ole oikein nyt hyvät tulot..sain vastauksena että uo mies ei voi päättää asiaa, vaan jos haluaisin osan vaan menevän velkoihin täytyisi minun itse yrittää sopia asiaa velkojan kanssa/sossun kautta..en sitten lähtenyt siihen..

Yhteistyössä