Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:sulle tulee, maksa pimeenä äiteelles
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Kotihoidontuki kuuluu sulle aina silloin, jos et vie lasta kunnalliseen hoitoon. Meillä vähän vastaava tilanne ja kodinhoidontukea saan. Jos maksat ihan virallisesti palkkaa mummolle, niin sitten tukimuoto on kai se yksityisenhoidontuki.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis miulle on tulossa kaverin tenava hoitoon, kun se menee töihin
Eipä oo käyny mielessäkään, et kun se maksaa osan kotihoidontuesta mulle, et miähän teen pimeetä työtä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Niin ja ihan normaalisti saa töistä sairaslomaa ja palkkaa, kun lapsi sairastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis miulle on tulossa kaverin tenava hoitoon, kun se menee töihin
Eipä oo käyny mielessäkään, et kun se maksaa osan kotihoidontuesta mulle, et miähän teen pimeetä työtä![]()
Oikeestiko ei oo käynyt mielessä?
Miten ootte muuten sopineet vakuutukset ja muut mahdolliset korvaukset?
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Kotihoidontuki kuuluu sulle aina silloin, jos et vie lasta kunnalliseen hoitoon. Meillä vähän vastaava tilanne ja kodinhoidontukea saan. Jos maksat ihan virallisesti palkkaa mummolle, niin sitten tukimuoto on kai se yksityisenhoidontuki.
Eli tulee mulle, ok Verot tietysti menee sit sivutulojen mukaan eli käteen jää 150 ? ? Entä sitten jos joku vanhemmista lapsista sairastuu? Saako enää palkallista lomaa töistä, kun jo kerran saa kotihoidontukea? En kuitenkaan halua äitiäni liikaa rasittaa, niin että joutuis hoitamaan kaikki kolme lasta josita ainakin yksi kipeä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kotihoidon tukea saava saa tuen lisäksi palkkaa tai muuta veronalaista etuutta, kuten vanhempainpäivärahaa, palkan verokorttia käytettäessä kotihoidon tukea verotetaan sivutulon veroprosentin mukaan. Tämän voi välttää hankkimalla veroviranomaiselta muutosverokortin kotihoidon tukea varten.