Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Jep. Ravintolaan/yökerhoon palaamassa hoitovapaan jälkeen.
Yövuoroja suurinosa ja palkka sen mukaista.
Heh. Minä tykkään. Ihanat työkaverit, mahtavat työajat, ei oo liian raskasta hommaa paitsi vappu, juhannus, uusivuosi jne.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Jep. Ravintolaan/yökerhoon palaamassa hoitovapaan jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Heh. Minä tykkään. Ihanat työkaverit, mahtavat työajat, ei oo liian raskasta hommaa paitsi vappu, juhannus, uusivuosi jne.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Jep. Ravintolaan/yökerhoon palaamassa hoitovapaan jälkeen.
Palkka hyvä ja vapaatakin tarpeeksi kun pitkiä päiviä välillä
Mutta odottelen vielä hetken että ipanat kasvaa kun vasta 1v6kk, 2v8kk ja 4v9kk. Ei sovi yövuorot ihan viä äipälle
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mä saan kotihoidontukea, mutta en ole hoitovapaalla vaan töissä.
heh..kotihoidon tukea saa kunhan lapsi ei ole kunnallisessa hoidossa, eli esim jos isi tai isovanhemmat hoitaaAlkuperäinen kirjoittaja Ootko joku huijari:Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mä saan kotihoidontukea, mutta en ole hoitovapaalla vaan töissä.
Miksi sä sitten tukea saat???
En ole Meade, mutta kyllähän kotihoidontukea saavat kaikki, joiden lapsi ei ole kunnallisessa tai yksityisessä päivähoidossa. Esim. jos isovanhemmat hoitavat, tai jos vanhemmat ovat vuorotyössä ja pystyvät järjestämään vuorot niin, että aina on jompikumpi lasta hoitamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Ootko joku huijari:Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mä saan kotihoidontukea, mutta en ole hoitovapaalla vaan töissä.
Miksi sä sitten tukea saat???
Isi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Heh. Minä tykkään. Ihanat työkaverit, mahtavat työajat, ei oo liian raskasta hommaa paitsi vappu, juhannus, uusivuosi jne.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Jep. Ravintolaan/yökerhoon palaamassa hoitovapaan jälkeen.
Palkka hyvä ja vapaatakin tarpeeksi kun pitkiä päiviä välillä
Mutta odottelen vielä hetken että ipanat kasvaa kun vasta 1v6kk, 2v8kk ja 4v9kk. Ei sovi yövuorot ihan viä äipälle
Miten jaksat sit päivisin hoitaa lapsia? Kukas ne laittaa yöunille?
Ai sinäkö saat sen, vaikka miehesi hoitaisi lapsia (siis pisti silmään tuo saan-muoto, saa käsityksen ettei olis yhteiset rahat)? Ihan OT kyllä, sori .Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Palaan työelämään ihan lähiaikoina, lähihoitajaksi. Jatkossa tekisin mieluiten yötyötä. Ja saan myös kotihoidontukea vaikka töissä olenkin Ja kun olen öisin töissä, luonnollisestikin puolisoni on lasten kanssa.