kotiäidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos muutaman vuoden on tulottomana, niin suurin osa ehtii silti tehdä töitä vielä 30 vuotta, (jos ei suurperhettä ole). jos on 2-3 lasta ja on kotona kunnes nuorin menee kouluun, niin silti jää aikaa tehdä töitä. eläkeikää ollaan nostamassa koko ajan, ei meidän sukupolvi tule terveenä 55-60 vuotiaana jäämään eläkkeelle kuten nykyään jäädän. Ei, teemme 70-vuotiaaksi töitä tulevaisuudessa, jos on terve. Hyvin ehtii tehdä työtä.
Ja toinen asia on, maksetaanko sitten 20 vuoden päästä ylipäätään eläkkeitä.
Tuo on viimeinen asia josta huolta kantaisin, jostain eläkkeestä. Jos nyt pärjää 200 -300 eurolla (kotihoidontuki) ja siitä maksaa perheelle ruoan, niin ajattele sitten eläkkeellä, kun on lainat maksettu ja ei tarvitse lapsia elättää. Kyllä pärjää ja hyvin pienilläkin tuloilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mä en vielä kuulu tuohon ryhmään mutta tulen kuulumaan. Mulla on vapaaehtoinen eläkevakuutus.
Enkä mä nyt silti loppuelämääni ajatellut kotona olla. :D

Mulla myös vapaaehtoinen eläkevakuutus.
Kotona olen ollut 5v7kk ja nyt olen 22v.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mä en vielä kuulu tuohon ryhmään mutta tulen kuulumaan. Mulla on vapaaehtoinen eläkevakuutus.

Sori kun kysyn mut mistä rahoista te noita eläkevakuutuksia makselette? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:

Sori kun kysyn mut mistä rahoista te noita eläkevakuutuksia makselette? :ashamed:

Mies käy töissä ja on suht hyvät tulot.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:

Joillakin nuorilla äideillä ilmeisesti hyvin toimeentulevia duunarimiehiä, raksa tai metalli tai paperi? Ei korkeakoulutetut voi tuollaisia maksella. Asuntolainaa maksellaan vielä 60-vuotiaana.

No, kotiäitinä tuskin voisi ollakaan jos mies olisi huonotuloinen? Ja kun on yhdessä päätetty että lapset hoidetaan kotona, silloin työssäkäyvä maksaa kotonaolevan eläketurvan.

Alkuperäinen kirjoittaja näin :
No, kotiäitinä tuskin voisi ollakaan jos mies olisi huonotuloinen? Ja kun on yhdessä päätetty että lapset hoidetaan kotona, silloin työssäkäyvä maksaa kotonaolevan eläketurvan.

No miepä kun olenkin tämmönen pölvästi niin ei ole tullu mieleenkään koko asia. |O

Alkuperäinen kirjoittaja näin :

Kyllä monet ovat kotona, vaikka mies on pienituloinen.

Aika harva täälläkin kotiäideistä on varakas, umbrella, muutama muut. rakennusalan yrittäjät tai muut yrittätäjät tai rakennusalan ihmiset, jotka viime vuosina keränneet miljoonia, kun rakentamisesta on kiskottu ihmisiltä käsittämättömiä summia, kun on rakennettu paljon, ja rakennusalan ihmisistä tullut pulaa. Tuntipalkat tonneja, tai satasia... huhhuh!

suurin osa kotiäideistä on kotiäitejä, koska osaavat säästää pienistäkin tuloista.

Yhteistyössä