Kotiäidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi mikä kysymys :D
no mutta asiaan.. mulla 1v tyttö.
Käyn aamulla lapsen kanssa suihkussa, tai sitten lapsi tekee muuta sen aikaa, vaihtoehtoisesti käyn kun nukkuu pv unet,tai sitten illalla lapsen kanssa tai ilman tai... :D

Minä käyn aina iltaisin. En tykkää käydä aamulla suihkussa ja helpommin se muutenkin onnistuu iltaisin. Ja käyn siis joka päivä suihkussa. Tänään tietysti, kun kävin aamulla zumbassa niin kävin suihkussa, mutta illalla on taas pakko mennä. En osaa mennä nukkuun, jos en ole käynyt. :D

yleensä iltasin kun lapset nukkuu.ihan siitä syystä mm. että meiän kylppäri on niin pieni että jos sinne laittaa 2x pikkuista ammeineen ja leluineen niin mulle ei jää ollenkaan tilaa:D mutta välillä käyn aamulla pienemmän kanssa kun isompi vielä nukkuu/illalla isomman kanssa kun pieni on jo nukkumassa.

kun tytsy oli vielä vauva ja nukkus päikkäreitä sitterissä, niin raahasin sitterin suihkun ovelle ja kävin pikapikaa suihkussa..Oltiin silloin siis aikalailla kahden kun mies oli viikot armeijassa..Nyt kun tyttö on yli 1v niin käydään joko yhdessä, tai silloin kun tytsy on päikkäreillä, tai iltaunilla..tai sit isä on tytön kanssa silläaikaa kun käyn suihkussa..

[QUOTE="hehheh";22282889]voi mikä kysymys :D
no mutta asiaan.. mulla 1v tyttö.
Käyn aamulla lapsen kanssa suihkussa, tai sitten lapsi tekee muuta sen aikaa, vaihtoehtoisesti käyn kun nukkuu pv unet,tai sitten illalla lapsen kanssa tai ilman tai... :D[/QUOTE]
Juu, tiesinkin kysymyksen olevan vähän hassu, mutta mietiskelin vain että olenko laiska kun en jaksa käydä kun kerran päivässä :D Tuskin sitä kyllä sitten varsinkaan kerkeää aamulla suihkuun kun töihin lähtee...

joka ilta saunassa ja suihkussa miehen kanssa, taapero on joka toinen ilta mukana saunomassa + suihkussa, joka toinen ilta vaan suihkussa. Isommat sisarukset kattoo sillä aikaa muksun perään kun ollaan kaksin saunomassa ja laittavat sitten nakuna tulemaan pesulle kun huudellaan että saa tulla :)

Joko päikkäreitten aikaan tai sitten illalla, kun lapsi on mennyt nukkumaan. Joskus käydään yhtä aikaa, lapsi kylvyssä ja minä suihkussa. Ja saunassa tietenkin yhtä aikaa. En kyllä käy joka päivä suihkussa, turhaa ihon ja hiusten kuivattamista. Mutta kasvo-, kainalo- ja hamppipyykit tietenkin aamuin illoin.

Käyn aamulla suihkussa yleensä joka päivä.Ovi on auki ja poika touhuilee siinä ovenraossa...vauvana oli sitterissä siinä oviaukossa sen hetken ja ihan vastasyntynyt kun oli peseydyin sitten kun sain jonkun pitämään kirkuvaa ipanaa..
Saunomassa käydään sit yleensä koko perhe viikonloppuna ja joskus viikolla käydään kun lapsi on nukkumassa.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vierailija";22282931]Juu, tiesinkin kysymyksen olevan vähän hassu, mutta mietiskelin vain että olenko laiska kun en jaksa käydä kun kerran päivässä :D Tuskin sitä kyllä sitten varsinkaan kerkeää aamulla suihkuun kun töihin lähtee...[/QUOTE]

Juu olet ihan kauhean laiska, pöyrityttävää! :D Siis ööh, jotkut käy suihkussa vaan pari kertaa viikossa ja SE on pöyristyttävää. Kerran päivässä on musta ihan normaali tahti.

Ai niin kysymykseen: en ole kotiäiti, mutta illalla käyn suihkussa lapsen mentyä nukkumaan, ja niin tein äitiyslomallakin. No ihan pienen vauvan kans kävin ihan milloin vain sain lapsen nukkumaan kunnolla, mutta muuten aina illalla.

"saunapäivinä".. miks ihmeessä pitäs käydä päivittäin suihkussa? Niin ja saunomme yleensä koko perhe yhdessä tai vuorottelemme isän ja lasten kanssa.. Sauna lämpiää meillä 2-4krt/vk

[QUOTE="vierailija";22282931]Juu, tiesinkin kysymyksen olevan vähän hassu, mutta mietiskelin vain että olenko laiska kun en jaksa käydä kun kerran päivässä :D Tuskin sitä kyllä sitten varsinkaan kerkeää aamulla suihkuun kun töihin lähtee...[/QUOTE]

Järjetöntä vedellä klottaamsita jos useasti pitäis saman päivän aikana käydä suihkussa......
Toki jos likaantuu niin sitten, eli vaikka kesällä jotain puutarhahommeleita tehdessä tms, mutta että alvariinsa kahdesti päivässä.... :O

[QUOTE="vierailija";22282836]Milloin te muut kotiäidit peseennytte itse? Käyttekö suihkussa aamuin ja illoin vai miten???[/QUOTE]

tohon vielä että en tod pysty käymään aamuin illoin joka pv suihkussa, johan mun iho olisi ihan korppu. Kesällä tuli se 2 krt käytyä kun oli kuumat. Mutta jos niinku nyt kävisi niin huh..

[QUOTE="Jenis";22283118]Kyllä mää vaan voin :D Isomman kans jos käyn niin se leikkii suihkukaapin lattialla omiaan kun mä pesen itseni, kuopus istuu bumbossa sen aikaa että pesen itseni.[/QUOTE]

No voisin minäkin esikoisen kanssa, mutta kuopuksen en :D Meillä ei ole tollaista öö bumboa? Eikös se ole tavallaan potta mutta ilman että siinä pissattaisi? :D

Kuopuskin on kyllä jo kohta vuoden mutta silti, kun lapset peseytyy itse vain suihkussa käväsen ja illalla sitten uusiksi =)

Vauvana lapsi istui sitterissä aamulla kun käväisin suihkussa ja nyt isompana osaa touhuilla omiaan sen aikaa. Se vaihtelee, joskus käyn aamulla ja joskus illalla mutta en todellakaan kahta kertaa päivässä, kamalaa tuhlausta! Kauhistelkaa vaan, mutta en yleensä käy edes joka päivä vaan joka toinen päivä kokonaan suihkussa ja pesen hiukseni. Suihkuttomina päivinä pesen kainalot ja alapään enkä koe olevani likainen. Eri asia tietysti jos on käynyt jumpassa tms.

pitäiskö sun mielestä sit käydä kaks kertaa päivässä? Miks ihmeessä? Mä käyn joka toinen päivä ja sen oon ajatellut olevan ihan normaalia.. Mitä järkeä siellä suihkussa on joka päivä läträtä? Iho ja hiukset vaan kuivuu.

Välillä taaperon kanssa aamuisin, jos värjään hiuksia niin sitten käyn kun taapero päikkäreillä.

Nyt saa nähdä mitä keksin kun vauva tulee taloon, todennäköisesti livahdetaan vauvan unien aikaan taaperon kanssa suihkuun kun eipä tuonne meidän kylppäriin voi oikein vauvaa sitterissäkään laittaa.. Bumboon sitten kun siinä voi jo "istua".

Mä käyn "kunnon" suihkussa ehkä sen 4-5krt/viikossa. Ja "pikkusuihkussa" joka päivä, kesällä tuli käytyä parikin kertaa.
Iltasin käyn kun ukko on kotona vahtaamassa mukeloita, joskus on muksut ja ukko suihkussa mukana ja joskus käyn sitten yksin..

Yhteistyössä