J
justina
Vieras
Kuinka olette järjestäneet eläketurvanne, te kotiäidit joilla nuorin yli 3v, eli ei tuloja olenkaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Mä en vielä kuulu tuohon ryhmään mutta tulen kuulumaan. Mulla on vapaaehtoinen eläkevakuutus.
Enkä mä nyt silti loppuelämääni ajatellut kotona olla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Mä en vielä kuulu tuohon ryhmään mutta tulen kuulumaan. Mulla on vapaaehtoinen eläkevakuutus.
Mulla myös vapaaehtoinen eläkevakuutus.
Kotona olen ollut 5v7kk ja nyt olen 22v.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Mä en vielä kuulu tuohon ryhmään mutta tulen kuulumaan. Mulla on vapaaehtoinen eläkevakuutus.
Sori kun kysyn mut mistä rahoista te noita eläkevakuutuksia makselette? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Mä en vielä kuulu tuohon ryhmään mutta tulen kuulumaan. Mulla on vapaaehtoinen eläkevakuutus.
Sori kun kysyn mut mistä rahoista te noita eläkevakuutuksia makselette? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja näin :No, kotiäitinä tuskin voisi ollakaan jos mies olisi huonotuloinen? Ja kun on yhdessä päätetty että lapset hoidetaan kotona, silloin työssäkäyvä maksaa kotonaolevan eläketurvan.
Alkuperäinen kirjoittaja näin :No, kotiäitinä tuskin voisi ollakaan jos mies olisi huonotuloinen? Ja kun on yhdessä päätetty että lapset hoidetaan kotona, silloin työssäkäyvä maksaa kotonaolevan eläketurvan.