kotiäidit: ihanaa kun tulee kesä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kotiäiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kotiäiti"

Vieras
Voi taas syödä lasten kanssa aamiaista pihassa, lekotella aurinkotuolissa ja katsella kun lapset touhuavat, tehdä retkiä, käydä uimarannalla, ei pukemisia, puolet pienempi pyykkivuori...

Kyllä kelpaa taas kohta :)

Se on niiin ihanaa kesällä kun aamulla heti pääsee pihaan ja lapset kömpivät yksi kerrallaan heräiltyään sinne aamupalalle. Se kiireettömyys ja rauha on aivan mahtavaa :)

Pistäkää tekin asioita, mikä kesällä on erityisen ihanaa. Antaa vähän toivoa tämän kurahousu-rumban keskelle ;)

Ihan perseestä kun tulee kesä.On kuuma, hiki, lapset kiukkuaa kun käy liian kuumaksi, migreeni paukkuu päälle kun on liian kirkasta, yöllä ei nuku lapset eikä aikuiset kun on niin hiki mikä johtaa jatkuviin lakanoiden vaihtoihin.. Joo, tosi kiva kun tulee kesä. Vituttaa jo valmiiksi ja toivoisin että Suomessa olisi aina syksy/talvi tai ainakin kesällä max 10 astetta lämmintä. Kesässä ei ole mitään kivaa.

Lämmin ja sateeton kesä, kiitos joo.

Mutta ei yhtä kuumaa kuin viime kesä. Parikuisen vauvan kanssa tuskattiin joka ikinen hellepäivä, kun joka paikassa oli niin tuskaisen kuuma, että vauva vaan huuti kuumuutta koko kesän.

Lämmintä saa olla, mutta rajansa kaikella.

Alkuperäinen kirjoittaja kans kotiäiti;23536259:
Ihan perseestä kun tulee kesä.On kuuma, hiki, lapset kiukkuaa kun käy liian kuumaksi, migreeni paukkuu päälle kun on liian kirkasta, yöllä ei nuku lapset eikä aikuiset kun on niin hiki mikä johtaa jatkuviin lakanoiden vaihtoihin.. Joo, tosi kiva kun tulee kesä. Vituttaa jo valmiiksi ja toivoisin että Suomessa olisi aina syksy/talvi tai ainakin kesällä max 10 astetta lämmintä. Kesässä ei ole mitään kivaa.

no joo tuo migreeni on inhottavaa :( Mutta mä nautin kun ei tarvitse lapsia pukea, itse inhoan juuri kevättä ja syksyä pukemisten takia, viiden kanssa se on työlästä. Sitten kun ulos pääsee niin onhan tuolla mahtavaa nyttenkin :)

[QUOTE="aapee";23536312]no joo tuo migreeni on inhottavaa :( Mutta mä nautin kun ei tarvitse lapsia pukea, itse inhoan juuri kevättä ja syksyä pukemisten takia, viiden kanssa se on työlästä. Sitten kun ulos pääsee niin onhan tuolla mahtavaa nyttenkin :)[/QUOTE]

5 lasta! Siinä on kyllä puuhaa, ymmärrän. Minkä ikäisiä ovat?

ihanaa on se kun lapset viihtyy koko päivän pihalla touhaamassa, eikä ole sisällä tappelemassa. uni tulee paremmin ja ruoka maistuu kun touhaa koko päivän pihalla.

pyykit saa laittaa pihalle kuivamaan. kuivuu tunnissa.

auringosta saa itsekukin energiaa!

jokainen saa vähän väriä pintaan, iho on kauniimpi kun se on vähän ruskettunut.

tuossa muutamia asioita joita mä rakastan kesässä :)

Yhteistyössä