Ihanaa kun tulee kesä ja saa ulkoilla lasten kanssa vaikka aamusta iltaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti 10 vuotta jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen kesäihminen, rakastan kesää ja kuumutta. ihanaa kun kohta jo kesä :)
Lumet sulanu hyvää vauhtia, kohta varmaan saa haravoida :D
lapsetkin odottaa innolla kesää ja hypistelevät kesämekkoja "voikun saisi nämä jo ulos päälle".

Mie oon tällainen kylmän ihminen, kuulun tumman tähtitaivaan alle kintaissa ja paksussa pipossa. Kesän humisevat koivut, kukkamekot ja yöttömät yöt leppeässä kesäilmassa tuntuvat sitten kaksin verroin makeammilta. Osa minusta on juurtunut Suomen maaperään, vain täällä tulee oikeasti kesä/talvi. Rakastan myös syksyä ja keväällä herään eloon loskan lähdettyä. Ihanaa!!! Ei mua saa viedä täältä pois. <3

Mun kesän kruunaa se, että lapset tykkää ja oottaa kovasti millon on kesä. Odotan mä kyllä itsekin hetkiä merellä ja terasille, ruukkuihin istutettujen kurkkujen tuoksua ja kukkia ja sadetta ja ukkosia ja ja ja...mä taijan tykätä kesästä kokoajan enemmän mitä vanhemmaksi tulen :D Terv. Talven lapsi <3

[QUOTE="Vieras";25953908]Ap, kotiäitinä jo 10 vuotta!! Eikö olisi aika tehdä välillä töitäkin?![/QUOTE]

Ei vielä, kotiäitys jatkuu näillä näkymin vielä ainakin 3 vuotta :) Mikään ei ole tärkeämpää kuin omien lastensa kasvattaminen ja perheen yhteinen aika :) Siis mulle :D

aku_ankka143.jpg

Nyt alkaa olemaan vuoden ihanin aika, elikkä kevät, lumet sulaa ja luonto herää eloonsa, se vetoaa minuun. Rakastan narsisseja, tulppaaneita ja muita kevätkukkia ja jo oikein odotan milloin ne tuolta maasta putkahtavat esiin, tosin vielä on liikaa lunta maassa, että ei ihan hetkeen vielä. Elikkä Kaakkois-Suomessa on vielä ihan reilusti lunta, vain paikoitellan maa näkyy.

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25953640:
me siis tykätään olla ulkona mutta mä inhoan kesää

Ai siksi, kun kehoa ei voi verhota vaatekerroksiin ja lällykät näkyy entistä paremmin, hikinorot virtaavat niiden välissä? Muuta selitystä en keksi, enkä ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, että inhoaa kesää. Outoa.

Ai siksi, kun kehoa ei voi verhota vaatekerroksiin ja lällykät näkyy entistä paremmin, hikinorot virtaavat niiden välissä? Muuta selitystä en keksi, enkä ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, että inhoaa kesää. Outoa.

Minäkin inhoan kesää. Silloin on kuuma, ötököitä, kesälomaa on pakko suorittaa hiki hatussa, mökille on pakko mennä jne. :$ lasten takia kestän ja mennään rannalle ja sinne ällömökillekin.

Syksy ja talvi on parasta aikaa, jouluunkin on enää vajaa 9 kuukautta :heart: ;)

Minäkin inhoan kesää. Silloin on kuuma, ötököitä, kesälomaa on pakko suorittaa hiki hatussa, mökille on pakko mennä jne. :$ lasten takia kestän ja mennään rannalle ja sinne ällömökillekin.

Syksy ja talvi on parasta aikaa, jouluunkin on enää vajaa 9 kuukautta :heart: ;)

Heh, no Suomessa on harvoin oikeasti kuuma. Eikös ne mökkireissut voisi järkestää jotenkin niin, ettei tule stressiä? En ymmärrä, miten loma voi olla stressava..

Heh, no Suomessa on harvoin oikeasti kuuma. Eikös ne mökkireissut voisi järkestää jotenkin niin, ettei tule stressiä? En ymmärrä, miten loma voi olla stressava..

Mulla yli +25 astetta on jo inhottavaa. Meren rannalla sen kestää, jos tuulee. On tässä ollut näitä kuumia kesiä ihan tarpeeksi. Mulla on aina stressi, kun ollaan jossain muualla kuin kotona. En tykkää matkustamisesta. Jos sais lomailla juuri niin kuin ite tahtoo, ei tulis stressiäkään, mutta täytyy vähän joustaa miehenkin toiveiden mukaan. Joo, olen vaikea ihminen :saint:

[QUOTE="aapee";25954062]Ei vielä, kotiäitys jatkuu näillä näkymin vielä ainakin 3 vuotta :) Mikään ei ole tärkeämpää kuin omien lastensa kasvattaminen ja perheen yhteinen aika :) Siis mulle :D[/QUOTE]

Mitäs se kellekään muulle kuuluu, jos ap haluaa olla kotiäitinä ja vielä nauttii siitä?
Arvostan suuresti kotiäitiyttä ja itsekin olin kotona liki 10v. Nyt työelämässä hamaan
eläkeikään asti kai, kun lapset jo koulussa :( Kotivuodet olivat elämäni parasta aikaa!

mua ei mun läskit haittaa vaikka ne näkyyki, katsoja voi katso aminne haluaa jos näky ei miellytä. en ole ikinä tykännyt kesästä. se on raivostuttava vuoden aika. olen syntynyt kesällä joten olen muka vielä kesänlapsi. suurin inhon aiheuttaja alitajuisesti on varmasti se että pennusta asti se tiesi sitä että kun koululoppui niin muilla alkoi loma mutta meillä alkoi maatalon työt... koko hemmetin kesä raadettiin niskaveressä ilmaiseksi( no ei tietenkään kun oli katto pään päällä ja ruokaa saatiin), koulussa oli sitten kiva kuunella muiden kesälomareissuista ym ja itse oli painanut vain yötämyöten töitä...

Yhteistyössä