?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taalla kanssa +18c, auringossa tuntuu jo ihan kesalle.
Ma inhoan lunta ja pakkasta, joten ne pitavat minut poissa Suomesta.
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25953640:me siis tykätään olla ulkona mutta mä inhoan kesää
Ai siksi, kun kehoa ei voi verhota vaatekerroksiin ja lällykät näkyy entistä paremmin, hikinorot virtaavat niiden välissä? Muuta selitystä en keksi, enkä ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, että inhoaa kesää. Outoa.
Minäkin inhoan kesää. Silloin on kuuma, ötököitä, kesälomaa on pakko suorittaa hiki hatussa, mökille on pakko mennä jne. :$ lasten takia kestän ja mennään rannalle ja sinne ällömökillekin.
Syksy ja talvi on parasta aikaa, jouluunkin on enää vajaa 9 kuukautta :heart:![]()
Heh, no Suomessa on harvoin oikeasti kuuma. Eikös ne mökkireissut voisi järkestää jotenkin niin, ettei tule stressiä? En ymmärrä, miten loma voi olla stressava..
mua ei mun läskit haittaa vaikka ne näkyyki, katsoja voi katso aminne haluaa jos näky ei miellytä. en ole ikinä tykännyt kesästä. se on raivostuttava vuoden aika. olen syntynyt kesällä joten olen muka vielä kesänlapsi. suurin inhon aiheuttaja alitajuisesti on varmasti se että pennusta asti se tiesi sitä että kun koululoppui niin muilla alkoi loma mutta meillä alkoi maatalon työt... koko hemmetin kesä raadettiin niskaveressä ilmaiseksi( no ei tietenkään kun oli katto pään päällä ja ruokaa saatiin), koulussa oli sitten kiva kuunella muiden kesälomareissuista ym ja itse oli painanut vain yötämyöten töitä...Ai siksi, kun kehoa ei voi verhota vaatekerroksiin ja lällykät näkyy entistä paremmin, hikinorot virtaavat niiden välissä? Muuta selitystä en keksi, enkä ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, että inhoaa kesää. Outoa.