Ihanaa kun tulee kesä ja saa ulkoilla lasten kanssa vaikka aamusta iltaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti 10 vuotta jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti 10 vuotta jo

Vieras
Löhöillä pihassa ja rannalla. kotityötkin on kivoja kun pyykin voi ripustaa ulos ja puuhailla paljon pihalla. Me syödäänkin useimmiten kesäisin pihalla.

Kannoin jo eilen pihakalusteet ulos ja ollaan jo avattu grillikausi. Tänään siivoan leikkimökin lasten kanssa.

Kyllä kesä on kotiäitiyden parasta aikaa :)

• Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="tinja";25953497]Juu niin täälläkin lunta vaan työntää ja helkutin kylmä tuulu, ei huvittanut lähteä etes ulos ennen päiväuniaikaa :D[/QUOTE]

Ja me oltiin eilen jo pyöräilemässä lasten kanssa, ihan sulat tiet, hiekatkin jo harjattu pois :)

[QUOTE="mona";25953492]Samaa mieltä, onneks mulla on LA toukokuussa ja saa jäädä taas lasten kanssa kotiin. :)[/QUOTE]

Ihanaa! Kesävauvan kanssa on kyllä niin helppoakin, kun voi imettää ulkosallakin, eikä tarvitse aina etsimällä etsiä imetyspaikkaa sisätiloista! Paljon helpompi liikkua :) Ja voi nukuttaa ulkona heti (mulla kuopus syntyi tammikuussa ja pakkasten takia ei voitu ulkoilla 5 viikkoon!)

[QUOTE="aapee";25953562]Pukeminen, pukeminen ja pukeminen :)[/QUOTE]eihän tuo nyt niin iso vaiva ole kun siellä ulkona ollaan sitten kerralla vähintään pari tuntia.

Peesi kyllä, aivan ihanaa kun tulee kesä. Mullakin LA kesäkuun alussa, eli kotiin saa jäädä :). Meillä ei kyllä vielä ole kesästä oikein tietoakaan, vaikka Helsingissä asutaan. Aurinko paistaa tänään kyllä, mutta lämpötila nollassa, kylmä tuuli ja maassa lunta. Hrrr. Eilen oli meilläkin suunnitelmissa pyöräretki, mutta väliin jäi kun oli niin viima.

Mäkin odotan kesää ja 5 viikon lomaani! :) Ei talvessakaan ole mitään vikaa, ja me ulkoillaan kyllä paljon vuodenajasta riippumatta, mut kesä on niin mahtavaa ja spesiaalia aikaa. Ihaninta on, kun voi laittaa vaan lapsen ovesta pihalle eikä tarvitse pukea miljoonaa vaatekerrosta... Oi kesä, tule jo!!

[QUOTE="Zach";25953688]Kesässä kyllä parasta on pukeutuminen, ei minun, vaan naisten (näin yleistäen).

Taas meille miehillekin riittää silmänruokaa muutamaksi kuukaudeksi :)[/QUOTE]

Mitä iloa silmänruoasta? Mie en varmaan ole kovin visuaalinen ihminen. Toivon vain lämpöä.

Mitä iloa silmänruoasta? Mie en varmaan ole kovin visuaalinen ihminen. Toivon vain lämpöä.

Saapahan jotain kaunista ajateltavaa tähän arjen harmauteen, kauniita naisia paikat täynnä kun vihdoin kuoriutuvat kesän ajaksi pois pipoista, toppatakeista- ja housuista. Syksyn tullenhan he taas pukevat paksut vaatteet päälle ja katoavat piiloon kaiken sen hehkeyden ja kauneuden jälkeen..

ihanaa kun loma alkaa 2.6 ja takas töihin tarvii mennä vasta 12.8.. no pari kertaa on sitä ennen kävästävä koululla, mutta koko kesä lomaa ja palkka on vähän toista kuin kotiäidillä :D eikä noissa muissakaan lomissa ole mitään valittamista.

[QUOTE="Zach";25953867]Saapahan jotain kaunista ajateltavaa tähän arjen harmauteen, kauniita naisia paikat täynnä kun vihdoin kuoriutuvat kesän ajaksi pois pipoista, toppatakeista- ja housuista. Syksyn tullenhan he taas pukevat paksut vaatteet päälle ja katoavat piiloon kaiken sen hehkeyden ja kauneuden jälkeen..[/QUOTE]

Olen aina kuvitellut olevani söpö joissain lukuisista pipoistani. :p

Olen aina kuvitellut olevani söpö joissain lukuisista pipoistani. :p

Saatatpa hyvinkin olla ;)

Mutta on se vaan karu tosiasia että useimmat naiset ovat talven harmauden ja pimeyden keskellä ihan kalpeita ja mitään sanomattoman näköisiä, mutta kesällä nämä samat naisetkin oikein hohtavat ja heistä näkee että he nauttivat, ilmoista tai mistä lie..

Mitäpä mie mistään tiedän, kunhan höpisen taas omiani, ja nautin naiskauneudesta aina kun siihen on mahdollisuus :)

Yhteistyössä