Koti-isä paikalla kysykää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koti-iskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten perhetilanne päätettiin, miten olette sopineet raha-asioiden hoidon? Tunnetko olevasi tasa-arvoinen vaimosi kanssa? (siis olettaen että olet naisen kanssa naimisissa =))

[QUOTE="kukkuu";25556426]koulutuksesi, työpaikka, kauanko olet kotona, lapsia?[/QUOTE]

Ammattiopisto
Ei työpaikkaa
Todennäköisesti siihen asti kun lapsi on kolme
Yksi lapsi

[QUOTE="vieras";25556440]Kuinka paljon teet kotitöitä? Sysäätkö lapset vaimon iloksi heti kun hän tulee töistä kotiin?[/QUOTE]

Koti-töitä teen sen mitä kerkiän
Lasta hoidan ihan koko päivän.

Miten sukulaiset ja kaverit ovat suhtautuneet?

Meillä mies oli 90-luvun lama-ajan vuorotellen koti-isänä vuorotellen työpätkällä oman sukunsa kauhuksi. Hänellä oli kotona 1-3 hoidettavaa ja mies on pitänyt koti-isävuosiaan erittäin antoisana, ja ne vuodet heijastuvat edelleen hänen ja noin 16-20 -vuotiaiden poikien suhteeseen. Tsemppiä!

[QUOTE="vieras";25556531]Mun mielestä kyllä työtön ei ole sanan varsinaisessa merkityksessä koti-isä...[/QUOTE]

Itse asiassa en ole työtön vaan ihan kokonaan koti-isänä.

[QUOTE="Piika-äiti";25556530]Miten sukulaiset ja kaverit ovat suhtautuneet?

Meillä mies oli 90-luvun lama-ajan vuorotellen koti-isänä vuorotellen työpätkällä oman sukunsa kauhuksi. Hänellä oli kotona 1-3 hoidettavaa ja mies on pitänyt koti-isävuosiaan erittäin antoisana, ja ne vuodet heijastuvat edelleen hänen ja noin 16-20 -vuotiaiden poikien suhteeseen. Tsemppiä![/QUOTE]

Sukulaisia ei kiinnosta olla muutenkaan tekemisissä niin ei niitä varmastikkaan haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja koti-iskä;25556564:
en todellakaan, olisin kyllä palkkatyössä jos olisi löytynyt työtä

Eli sinä olet työtön :D Vaikka nostaisit kotihoidontukea niin olet silti kotona koska olet työtön. Juurihan sen itse myönsit.

[QUOTE="vieras";25556585]Eli sinä olet työtön :D Vaikka nostaisit kotihoidontukea niin olet silti kotona koska olet työtön. Juurihan sen itse myönsit.[/QUOTE]

Siis ovatko kaikki kotiäiditkin mielestäsi työttömiä, jos työpaikkaa ei ole odottamassa?

[QUOTE="vieras";25556585]Eli sinä olet työtön :D Vaikka nostaisit kotihoidontukea niin olet silti kotona koska olet työtön. Juurihan sen itse myönsit.[/QUOTE]

En ole työtön koska en ole työkkärissä vaan ihan pelkkä koti-isä.