koti-äitejä?

• Viestiketjun aloittaja aino
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mäkin kotiäidiksi itseni miellän, äitiyslomani loppuu kuukauden päästä ja vaikka työpaikka odottaakin niin kotona meinaan kuitenkin vauvan kanssa olla vielä kunnes hän täyttää 2-vuotta. Vahempi lapsemme on koululainen. Tosin kyllä aloitan iltaopiskelut tammikuussa, mutta kai se virallinen titteli silti on kotiäiti =)

tytsy
Minä olen koti-äiti!lapset eskari,3 ja 1v..kotona olen eikä kiirettä ole töihin..
Kauhulla kuuntelen äitejä jotka vievät alle vuoden vanhoja hoitoon..minen pystyis..

LeLu
Kotiäiti minä myös. Muksut 3,5v ja 6kk ja pienemmästä kolmivuotiaaseen olen kotona... sit on yhteensä 7v kotona oltu, eikä kyllä tee töihin mieli. Kivempi kattoa lasten kasvua..

aino
KIVA että teitä on muitakin!meinasin ihan itteni yksinäiseksi tuntea.ehkä sitä kaipaa joskus vähä vertaistukea tähänkin hommaan.aina kun ei sitä arvostustakaan paljoa heru.itse koin tehneeni oikean ratkaisun kun tähän päädyin,enkä työelämään.ainakaan vielä.voimia ja iloa arkeen teille muillekin!

hei
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
koti-äiti ja sellasena meinaan pysyä siihe saakka ainaki ku lapset koulussa =) nyt ikää 2v10kk ja 3kk!!
Ihanaa ..kouluikään saakka!! Miten se onnistuu rahallisesti? Typerä kysymys?ntä miten työt sitten seitsemän vuoden jälkeen?

Ihan kyselen kateudesta, itsekin mielläni oisin kotona!!

tytsy
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
KIVA että teitä on muitakin!meinasin ihan itteni yksinäiseksi tuntea.ehkä sitä kaipaa joskus vähä vertaistukea tähänkin hommaan.aina kun ei sitä arvostustakaan paljoa heru.itse koin tehneeni oikean ratkaisun kun tähän päädyin,enkä työelämään.ainakaan vielä.voimia ja iloa arkeen teille muillekin!
Vertaistukea minäkin kaipaan..olisi kiva puhua jollekkin joka ymmärtää minkälaista on kun Kaipaa välillä aikuisseuraa ja voi vaihtaa kokemuksia ja neuvoja kasvatuspulmista

Alkuperäinen kirjoittaja A:
Itse jo 3kymppinen eikä ammattia...kotiäitinä pian vuoden ikäisen kanssa ja isompi kerhossa. Mieskin opiskelee ja illat työssä.
Itsella on kylla ammatti, olen sh. Toissa en ole ollut vuosiin, silla olen puolisopestilainen. Lapsia on 4, ialtaan 16, 14 seka 2 X 8v

Minä olen, nuorin on kohta 2 v. ja olen kotona ainakin siihen asti kun hän täyttää kolme. Kotona olen ollut nyt koht kolme vuotta yhteen putkeen ja sitä ennen opiskelin, että minulla on ammattitutkinto. Kesälomat olin hoitovapaalla aina kun oli mahdollista lasten iän puolesta. Opiskeluaikana olen viimeksi ollut palkkatöissä. Omasta mielestäni olen ainakin kotiäiti =)

aino
Eihän sitä voi kieltää etteikö välillä väsyttäs,mutta mun mielestä lapset on pieniä vaan kerran, ja haluun nauttia siitä kun voin.Eihän meilläkään nyt niin kovin isot tulot oo,kun vaan toisen palkalla ja mun työkkärirahoilla jotka tosin kohta vaihtuu taas äippärahoihin....

Yhteistyössä